Over mij #1

Welkom,

Wie zit er achter strikjevetersmetstijl22? Nou, ik dus. Hierbij stel ik mijzelf even voor:

 Processed with Moldiv

 Zo zie ik er dus uit. Mijn naam is Jorinde, 22 jaar jong, geboren en getogen Amsterdammer (ik wil hier nooit meer weg, maar dat terzijde). Naast dat ik Amsterdammer ben, ben ik ook een halve Indo. Mijn vader komt uit Indonesië en mijn moeder uit Amsterdam. Officieel is zij ook een ¼ Indo.

Afgelopen 1 juli 2014 ben ik geslaagd voor mijn MBO niveau 4 opleiding Interieuradviseur. Vervolgens ben ik in augustus aangenomen voor de MBO niveau 4 opleiding Theater/Theatermaker. Jaa.. I know weer een MBO. Who cares? (Ik heb het naar mijn zin en vind het leuk, dat ik toch het belangrijkste?) Omdat mijn studie veel tijd en energie in beslag neemt. Kan ik mijn grootste hobby niet meer combineren met school!

Mijn grootste hobby naast mijn studie is: dansen. Helaas heb ik hier nog niet mijn beroep van kunnen maken, maar dat terzijde. Ik dans in verschillende stijlen. Denk aan klassiek ballet, modern, af en toe streetdance/hiphop en shapelessen. Daarnaast hou ik van reizen, sociale contacten onderhouden, muziek, magazines, mijn familie, mijn vriendjes en vriendinnetjes, beauty, fashion, interieur, Apple producten, fruit en nog veel meer.

Op deze blog kun je artikelen verwachten op het gebied van beauty, fashion, living, lifestyle en random artikelen. Ik heb hier geen speciale logica in. Iedere dinsdag en zaterdag zal er één artikel online komen.

Mocht je benieuwd zijn, volg mijn blog dan. Je kan mij ook volgen op mijn Twitter, Facebookpagina, Bloglovin en Instagram. De linkjes vind je hier aan de rechterkant.

xTabe,

Jorinde

Geef een reactie

