My first tag: Over mijzelf

Dit is mijn allereerste artikel op mijn blog. Ik dacht bij mijzelf, hoe kan je die niet beter beginnen door mijzelf voor te stellen! Hieronder heb ik een aantal vragen beantwoord waardoor je mij ietsie-pietsie beter leert kennen. Mocht je naderhand nog vragen of opmerkingen hebben, comment on! Let’s start..

1. Heb je een tweede naam?
Ja, zelf een derde. Voluit heet ik: Jorinde Veronica Gabriella.

2. Wat is je favoriete vak op school?
Wat voor aankomend schooljaar mijn favoriet vak zal worden, weet ik nog niet. De afgelopen jaren heb ik alle praktijkvakken als favoriet ervaren. Vooral koken en serveren (op de middelbare school en op de hotelschool).

3. Wat is je favoriete drank?
Naast water, drink ik graag thee, smoothies en drankjes van de Starbucks (zolang het maar decafé is!).

4. Wat is je favoriete liedje op dit moment?
Summer Time van Vybz Kartel.

5. Hoe gaan jou kinderen heten?
Nog geen flauw idee.

6. Doe je aan een sport?
Ja, ik dans en volg shape lessen.

7. Favoriete boek?
The devil wears Prada blijft favoriet.

8. Favorieten kleur(en)?
De kleuren die officieel geen kleuren zijn: zwart en wit. Ook hou ik van heel veel kleuren tegelijk, denk aan Aztec en Batik.

9. Lievelingsdier(en)?
Heb ik niet speciaal.

10. Favoriete Parfum?
DKNY Be Delicious.

11. Favoriete vakantie?
Ik denk aankomende zonvakantie in Egypte.

12. Ben je afgestudeerd middelbare school?
Ja, dat is alweer 6 jaar terug.

13. Ben je ooit het land uit geweest? zo ja, hoe vaak?
Ja, geen flauw idee hoe vaak.

14. Spreek je een andere taal?
Gebrekkig Engels. Ik kan mij wel altijd verstaanbaar maken gelukkig.

15. Hoeveel broers en zussen heb je?
Twee oudere zussen.

16. Wat is je favoriete winkel?
Ik heb niet een speciale favoriet.

17. Favoriete restaurant?
Overal waar je goeie Sushi, Aziatische of Pasta’s kan eten.

18. Hou je van school?
JA!

19. Favoriete YouTuber?
Heb geen favoriet, ik volg er wel een aantal.

20. Favoriete film?
The Devil wears Prada ‘again’, White chicks, eigenlijk bijna alle films met comedy!

21. Favoriete tv-show?
Oprah is altijd mooi.

23. Wat voor soort telefoon heb je?
Apple I-Phone 5S GOLD.

24. Hoe lang ben je?
Ongeveer 1.65 meter.

Dit was de TAG dan. Mocht je de TAG willen overnemen, die dat gerust!

xTabe,

Jorinde

2 thoughts on “My first tag: Over mijzelf

Geef een reactie

