Wat neem ik mee naar een citytrip?

Aankomende maandag vertrek ik voor 4 dagen naar London. Dat betekend dat ik in London 3 nachten zal overnachten. Hieronder zie je wat ik o.a. meeneem in mijn koffer en handbagage. Wat kleding betreft, daar zullen waarschijnlijk outfit-post van komen!

BEAUTY
image imageimage
In mijn look-a-like Victoria’s secret toilettas heb ik al mijn beauty en verzorgingproducten. Deze toilettas in afkomstig van de Primark (uit Duitsland geloof ik). Van links naar rechts: gezichtstonic, haarserum voor mijn haarpunten, Andrélon haarcréme, lenzenvloeistof, talkpoeder voor mijn oksels, bodycréme, douchemousse, shampoo, conditioner, reishaarborstel, lenzenhouder, reisdeo, mijn enige ‘make-up’ wenkbrauwgel, reistandpasta, wattenschijfjes, tandenborstel, dag-en nachtcréme en mijn reisparfum van de Rituals (hierkomt binnenkort een artikel over online).

ELECTRIC-STUFF
image
Ook neem ik mijn Apple familie mee. Dit bestaat uit mijn I-pad, I-pod en I-phone.

NON-BEAUTYPRODUCTEN
image
Van links naar rechts: bagagelabel, kofferriem, oplader voor mijn I-pad en I-pod, speciale stekker voor in de UK en de oplader voor mijn I-phone 5S gold.

TASSEN
image
Naast dat ik overdag veel mijn backbag zal meenemen wil ik ook graag een ‘normale tas’ meenemen. Dit is één van mijn favoriete tassen van de Zara. Deze tas in bordeaux-wijrood en is een fijne shopperbag. Deze zal ik voornamelijk in de avonduren gebruiken.
image
Als handbagage neem ik mijn zwarte Eastpaktas mee (hier komt binnenkort een artikel over). Hierin zit o.a. deze clutch.
image
Deze clutch heb ik gekocht bij de Pieces. Dit lijkt wel een soort grote portomonee, er zitten 5 grote vakken in waarvan 2 met een rits.
image
In deze clutch bewaar ik mijn paspoort, medische paspoort, op het moment mijn bagagelabels en mijn travelcards voor in London.
image
Wat ik ook in mijn Eastpack backbag zit is mijn reguliere portomonee, zonnenbril, zakdoekjes, OV-chipkaart, I-pod, lippenbalsem, desinfecteergel, sleutels, kauwgom en paraplu. Ik heb op mijn weer-app gezien dat er kans is op regen.
image
Deze twee tijdschriften heb ik speciaal nog niet gelezen. Omdat ik deze graag wil meenemen naar London voor in het vliegtuig en random.

Naast kleding en al deze spullen neem ik ook nog wat medicijnen (allergie) mee, mijn humeur, enthiousasme en centjes! Toch heb ik altijd het idee dat ik wat ben vergeten. Herkennen jullie dat?

Volgende week maandag vertrek ik ook voor 4 dagen naar Parijs, dan zal ik ongeveer hetzelfde meenemen.

Wat nemen jullie mee naar een citytrip?

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “Wat neem ik mee naar een citytrip?

Geef een reactie

