Sneakers VTY 1712700

Sneakers zijn een fashionstatement, wie heeft ze niet? Op het moment zijn de lichtgewicht sneakers van Nike in. Andere merken zoals Adidas, Reebok etc. komen ook met deze lichtgewicht sneakers op de markt. Zo dacht Van Haren er ook over.

Destijds, twee weken voordat ik naar London zou gaan zat ik bij mijzelf te denken. Ik heb geen normale sneakers waarop ik uren kan lopen. Ik heb wel Nike’s, Adidasjes en Puma’s in de kast. Maar deze zijn voor mijn idee niet gemaakt om één 4-daagse citytrip mee door te brengen. Enige tijd daarvoor was ik ook al aan het rond kijken voor lichtgewicht sneakers van Nike. Ik heb lopen surfen op Wehkamp, Zalando, Sarenza etc. zonder resultaat.

Lichtgewicht sneakers, zijn sneakers die licht lopen. Zoals de naam al doet klinken. Deze sneakers zijn voor zien van een TPR zool, dit is een soort schuim wat heel  licht is. Veel mensen gebruiken deze sneakers ook om te sporten, hardlopen en in het dagelijks leven (zoals ik). Deze sneakers hebben ook een juiste pasvorm. Als het goed is sluiten deze sneakers goed aan om je voet en zit het niet strak. Het voetenbedje past zich ook op de juiste manier aan, aan jouw voet.

De dag dat aanbrak dat mijn zus en ik door de stad liepen om deze sneakers te spotten. Kwam ik mijn gekochte sneakers tegen bij de Van Haren voor een spotprijs. De meeste prijzen van de lichtgewicht sneakers liggen tussen de €60,- en €120,- euro. Wij waren eerder bij de Foot Locker, Sidestep, Frontrunner, Sneakers en noem maar op geweest. Ik kon niet het model vinden wat ik in mijn hoofd had. Gewone simpele zwart/witte lichtgewicht sneakers. Wij zijn maar zonder speciale gedachtes de Van Haren binnengestapt. Waarachtig mijn model lichtgewicht sneakers stonden al klaar om opgehaald te worden door mij! Uiteraard heb ik ze eerst gepast. Deze sneakers kostte mij alleen €24,90 euro. Een goeie deal dus! Hieronder een ‘paar’ kiekjes van de sneakers.

602 603 604 605 606 607 608 609 610 612 613 614 615 616 617 611
Vergeet niet; STRIKJEVETERSMETSTIJL

Mocht je ook opzoek zijn naar deze sneakers, bekijk en bestel ze eventueel in de online shop van Van Haren:
Klik hier voor het; Damesmodel
Klik hier voor het; Herenmodel

Deze sneakers zijn ook nog verkrijgbaar in andere kleuren.
Klik hier voor het; Damesmodel in turkoois
Klik hier voor het; Herenmodel in grijs
Voor beide modellen geldt ook de prijs van €24,90 euro. Verzending is gratis.

Ik was/ben zo enthiousast dat mijn zus Madeleine dit geweldige paar, een paar dagen later ook heeft gekocht!

Heb je ze ook gekocht, post dan een foto.. of heb je vragen over deze sneakers comment on!

xTabe,

Jorinde

Geef een reactie

