London special week: verslag dag 1

Maandagochtend zou onze vlucht om 10.55 uur naar London Gatwick gaan. Ik had mijn wekker om 7.30 tot 8.00 uur gezet (snooze om de 5 minuten). Eerst even wakker worden, lekker douche, ontbijten etc. Rond half 9 gingen wij van huis. Op naar het station richting Schiphol.
181 162

163 187 167
Madeleine moest nog even een treinkaartje kopen naar schiphol. Mijn studenten-OV deed het nog, wat heel prettig was.
169 176
In de trein op naar Schiphol, lekkere spitstijd!

195 196 203
Voor de vlucht hadden wij nog even een lekker Starbucks gehaald en een broodje. Op naar de gate (MIND-YOUR-STEP). Off to London baby, de rechter foto posten ik op mijn privée Instagram.

208
Voor het boarden hadden wij nog even een berichtje naar het thuisfront gestuurd met deze foto, HAPPY FACE! Bye Amsterdam!

213 215
Het moment van de waarheid dat je de tunnel in gaat, het vliegtuig in.
228 230
Hier is nogal te zien dat ik aan het glimmen ben met een witte ondertoon. Voor deze vlucht heb ik twee jaar niet gevlogen, waardoor het altijd weer spannend is om te vliegen. (Althans dat heb ik.)
234 235 238
Yes, na de vlucht herenigd met mijn koffertje. Op de middelste foto zitten wij in een Tube richting het treinstation. Rechts zitten wij in de trein van Victoria naar Paddington station. (SO HAPPY!)

307 082 245
310 240
Na het inchecken en onze spullen dumpen, zijn wij lekker de buurt gaan verkennen. Wij logeerde vlakbij Hyde Park. Omdat wij al de hele tijd hadden gezeten zijn wij lekker lopend naar Oxford street gelopen (een klein hafluurtje). Wij hebben de eerste dag niks gekocht. Maar hebben wel lekker aan window shoppin gedaan.
248 250
In de Primark kwam ik deze Limited Edition tassen tegen. Uiteindelijk heb ik ze niet gekocht. Madeleine heeft overigens de grote tas wel gekocht.
255 260
Wij hadden iedere dag een dagkaart om mee te reizen. Heerlijk was dat. Wij hebben in de bussen gezeten maar ook in de metro’s Underground. Vaak zo druk, dat je geen kant op kan, maar altijd blijven lachen zeggen wij dan!
262 268
s’Avonds zouden wij gaan eten in Chinatown. Voordat wij Chinatown in gingen kwamen wij nog de M&M’s store tegen. Daar hebben wij ook nog een kijkje genomen en hebben weer heel toeristische foto’s zitten maken.
270 271
In Chinatown hebben wij lekker gegeten. Dit was alleen L 20,00 (vooraf hadden wij kleine hapjes die wij deelden en dit was ons hoofdgerecht wat wij ook deelden). Zoet zure garnalen, nasi en Beef met witte rijst. Njom Njom.
280 289
299 321
Na het eten gingen wij verder wandelen door de winkelstraten. Ook kwamen wij de meeste bekende speelgoedwinkel Hamleys tegen. Daar hebben wij ons ook even geamuseerd.
322 273
O-M-G de Apple store, ik moest er even mee op de foto hoor! Ook kwamen wij Zara Home tegen, die gesloten was. But I don’t care.

Na die lange wandeling die hele middag en avond waren wij rond de klok van 22.00 uur weer in het hotel. Wij waren (voldaan) moe, hebben lekker gedoucht en zijn naar bed gegaan!

.. op naar dag 2!

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

