Labello VS Maybelline Babylips (inclusief Babylips Review)

Al enige tijd verkrijgbaar in Nederland de: Maybelline Babylips. Deze zijn verkrijgbaar in diverse smaken. Voor jullie (en offcourse voor mezelf) heb ik ze getest. Ik als Labello liefhebster kon het niet laten om ze te ruiken, te proeven en te bekijken.

LABELLO
Ik heb eigenlijk al heel mijn leven Labello gebruikt. Labello is een lipproduct. Je hebt ze in allerlei verschillende kleuren en smaken. Ook ik heb er een kleine verzameling op na gehouden. Wat ik vaak heb gehoord is dat Labello de lippen zou uitdrogen. In al die jaren heb ik dat nooit ervaren. Ik heb ze altijd gebruikt om mijn lippen te verzorgen, om ze juist niet te laten uitdrogen. Zoals je ziet heb ik al diverse kleuren en smaken gehad. Een favoriet heb ik niet!

Labello 1  Labello 2

Zoals je hieronder kan zien, gebruik ik ze ook echt op. Ik gebruik Labello dagelijks, een aantal keer op een dag. Zelf voor het slapen gaan. Als ik voor het slapen gaan Labello opsmeer is het 9 van de 10 keer zo dat ik er mee wakker wordt. Dit betekend voor mij, dat het mijn lippen goed verzorgt en niet laat uitdrogen.

Labello 3

Labello 4

MAYBELLINE BABYLIPS

Babylips 9 Babylips 10
Babylips 15 Babylips 16

Babylips is een onderdeel van het merk Maybelline. De Babylips zijn verkrijgbaar in 5 soorten: Hydrate, Pink Punch, Mint Fresh, Intense Care*** en Cherry Me. Deze vijf soorten Babylips zijn gebaseerd op je mood. Oftewel voor bijna elke stemming is er een Babylips die op dat moment bij je past. De Babylips verzorgt je lippen en de Hydrate, Mint Fresh en Intense Care*** beschermen je lippen ook tegen Uv-straling (SPF20). Dit is voor mij een pluspunt! Aangezien het nu lekker weer begint te worden, het zonnetje tevoorschijn komt betekend dat je jezelf goed moet beschermen tegen de zon, dus je lippen ook! De Pink Punch en Cherry Me laten een subtiel kleurtje achter.

Ik ben niet voorzien van alle Babylips. Ik heb de Pink Punch, Mint Fresh, Intense Care*** en Cherry Me uitgeprobeerd.

Pink Punch
Babylips 1 Babylips 2 Babylips 11
De Pink Punch Babylips ruikt en smaakt naar die kettingsnoepjes van vroeger! Dit brengt mij weer terug naar mijn kindertijd. Het is een stevig balsem wat lekker op je lippen blijft zitten, het trekt niet in. De Pink Punch Babylips laat inderdaad een subtiel roze gloed achter. Deze is goed te gebruiken voor meiden die niet too-much willen gaan in hun look. Dit is een goeie vervanger voor een nude lipstift/lipgloss.

Mint Fresh
Babylips 3 Babylips 4 Babylips 12
De Babylips Mint Fresh ruikt lichtelijk fris. Het is geen overheersende mint geur wat je tegemoet komt. Het is een fijne volle balsem wat prettig aanbrengt. In het begin voel je nog geen mint tinteling. Dit komt iets later. De smaak is ook niet overheersend. De mint komt vooral terug in het frisse gevoel op je lippen. De geur en smaak is heel licht, waardoor je niet in vuur en vlam staat. Doordat het een hele lichte subtiele smaak is doet mij dit denken aan een ontspannen sfeer op vakantie bijvoorbeeld. Op ten duur lijkt het ook een smaak te hebben van zonnebrandcrème (niet dat ik ooit zonnebrandcrème heb geproefd). De geur die je ruikt van de zonnebrandcrème, maar dan op je lippen. Snap je het nog?

Intense Care***
Babylips 5 Babylips 6 Babylips 13
De eerste geur die bij mij binnenkomt als ik ruik aan de BabyLips Intense Care*** is Zwitsal. Een subtiele geur Zwitsal. In de smaak komt er ook een lichte toon Vanille naar voren. Deze is wederom prettig uit te smeren op de lippen en is stevig. Dit is voor mijn idee een goeie basis lippenbalsem. Geeft geen kleur af, verzorgt de lippen goed, is een stevige balsem, geen overheersende geur en/of smaak, is standaard en beschermt!

Cherry Me
Babylips 7 Babylips 8 Babylips 14
De Babylips Cherry Me geeft al duidelijk aan dat deze variant een kersen geur en smaak heeft. Het laat zelf een kersenkleur op je lippen achter (wel subtiel hoor!). Dit is een zoete geur en zoete smaak. Dit is een lekker zomerse Babylips. Dit is wederom een stevige balsem, met een fijne geur en smaak. De Cherry Me laat een lekker kleurtje achter waardoor je geen lipgloss of lippenstift nodig hebt deze zomer. Ook dit is een musthave op lipgebied omdat hij verzorgt en je lippen laat stralen!

CONCLUSSIE
Ik ben altijd in om iets nieuw te proberen voor mijn lippen. Omdat ik best volle lippen heb vindt ik het prettig om geen ”’BAM” kleur te gebruiken. Ook vindt ik het belangrijk om mijn lippen goed te verzorgen. Lippen zijn toch een deel van je gezicht, het eerste wat men van je ziet. Daarom is Labello en Babylips een goed alternatief. Ik ben over beide merken erg tevreden. Het ene merk is voor mij niet beter als het andere merk. Beide verzorgen mijn lippen goed. Labello bestaat anders niets voor niets al zo lang! Kwa prijs liggen Labello en Babylips dicht bij elkaar. Een stick kost ongeveer €3,- euro.

Mocht je nog vragen hebben over iets het artikel, lipverzorging op lipproducten etc? Laat dan een berichtje achter…

xTabe,

Jorinde

 

 

 

 

Geef een reactie

