London Special week: verslag dag 4

Woensdagochtend had ik voor het ontbijt al bijna mijn koffer helemaal klaar. Na het ontbijt moest ik alleen nog even mijn tandenborstel opbergen, that’s it! Madeleine daarin tegen moest alles nog doen. Ik wou graag nog even naar de Superdrug 10 minuten van het hotel vandaan. Dus Madeleine ging opruimen en ik ging lekker alleen de hort op!

506 511 520
Toen ik terug kwam hadden wij mijn laatste aankoopjes opgeborgen en was het tijd om te gaan. Even wat lift selfies hoor..
523 525
527
Wij gingen met de Underground richting station Victoria. Daar hebben wij nog even een Starbucks gehaald. Ook hadden wij vast lunchΒ  gekocht voor later op de dag. (wij hadden sushi gehaald bij Wasabi).
541 546
20 minuten voor vertrek/boarding kregen wij pas te horen naar welke Gate wij moesten. Maar al met al vertrokken wij op tijd!
550 552
Wij zaten de terugreis op rij 16, heel mooi uitzicht.
554 556
Wat vliegtuig selfies tussendoor!
559 562
In het vliegtuig ben ik de Black Swan gaan kijken, zo gaat de tijd wel sneller moet ik zeggen. (One off my favorites movies).
565 567
Wij vlogen ook over de Noordzee..
572 575
.. en het strand. Zo blij om weer in Amsterdam te zijn.
577 578
Happy Face, het euforische gevoel dat je, je koffer ziet op de bagage band <3!
579
Op naar huis. Cadeautjes geven aan het thuisfront, douche, eten en relaxen.

London je was geweldig! See you next time.

Morgen laat ik jullie mijn aankopen zien in een shoplog.

See ya tomorrow on-the-blog.

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

