London special week: Shoplog

Zoals de titel van dit artikel doet klinken… laat ik in dit artikel al mijn gekochte aankopen zien. Die ik heb gewinkeld in London. Ik moet zeggen dat ik alleen beauty gerelateerde aankopen heb gedaan. In London ben ik ook niet als een ran-debiel, als een kip zonder kop, met mijn ogen dicht gaan winkelen. Genoeg geleuter, SHOP-THAT-BLOG-ON!

403

Als ‘intro’ begin ik met mijn toeristische aankopen. Een mok met I<3 LONDON en mijn magneetje. Dit is overigens voor mijn uitzet.

402 401
De mok en magneet kosten allebei 99 p.

Bij Primark, heb ik de minste aankopen gedaan. (dat zal voor vele denk ik schrikbarend zijn). Aangezien Primark één van de grootste winkelketen is in de UK. Primark staat ook bekend om zijn lage prijzen.

394 395
Zoals je ziet heb ik 5 kwasten gescoord bij de Primark (V.l.n.r)
– Powder foundation brush L 1,50
– Eyebrow & Lash brush L 1,00
– Concealer brush L 1,00
– Eyeshadow & concealer brush L 1,00
– Facebrush L 2,00
396 397
Ook kocht ik een set van 8 haarkleppen, 4 zwarte en 4 witte. Deze set was alleen L 1,50.
398 399 400
Deze handige witte toilettas kostte L 4,00. Ik heb bedacht om hier mijn kwasten in op te bergen. Ook wel een look-a-like make-up artist bag.

Superdrug is bij deze mijn favoriete winkel in London (of UK). Hier heb ik ook de meeste aankopen gedaan!

386385391

392 393
Alvast voor mijn vakantie in Egypte kocht ik zonnebrandbeschermer. De aftersun was L 2,48 en de 20 SPF beschermer L 4,48.

 Mijn mooiste en grootste aankopen zie je hieronder.

374 375
Real techniques Core collection L 20,99.
376377
Real techniques Travel Essentials L 20,99
379380
Techniques Duo-fiber collection L 0,00. Jaa L 0,00, er was een actie 3=2. Dus in feite heb ik deze set gratis gehad. Officieel is deze set ook L 20,99. De actie was ook nog eens zo, dat het goedkoopste artikel gratis zou zijn. Dus was  het voordeliger dat ik 3 setjes zou nemen. (de bovenste 3 setjes heb ik samen gekocht)
381382
De volgende dag ben ik nog naar een andere Superdrug geweest. De dichtstbijzijnde van ons hotel. Daar kocht ik deze Real Techniques Blush brush L 9,99.
383384
Real Techniques mini brush trio L 7,99. Van dit setjes kocht ik er twee (één setje voor Madeleine). Deze twee setjes kocht in combinatie met de blush brush. Hierbij is dus dit setje gratis geweest.
387388
– MUA eyeshadow pallet – Undress Me Too L 4,00
– MUA eyeshadow pallet – Undressed L 4,00
– MUA eyeshadow pallet – Heaven & Earth L 4,00
389390
– MUA Ever After – Matte Pallet L 4,00
– Collection Fast Stroke eyeliner L 2,50
– MUA pro-base Porcelain – beige L 3,50
-Sleek contouring and blush pallet – Light 373 L 9,99
– MUA pressed powder – shade 2 L 1,00
– MUA peel-off polish L 2,00
– MUA blusher L 1,00

Met alle aankopen ben ik uiteraard heel blij. Ook zullen er swatches en reviews online komen. Alle prijzen die heb genoemd zijn de Pound prijzen (UK- munteenheid). Ik hoop dat deze shoplog een beetje overzichtelijk was. Zo niet, dan hoor ik dat graag. Het is een kleine maar fijne shoplog. 🙂

Zijn jullie wel eens in London geweest? Zo ja, hoe vond je dat? Zo nee, zou je dat graag willen? Heeft er iemand al ervaring met de MUA make-up en Real Techniques brushes?
> Just let me know, comment on! <

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “London special week: Shoplog

Geef een reactie

