Andrélon Pink Collectie

Andrélon één van de grootste, bekendste en oudste haarverzorging-en styling merk van Nederland. Dit merk is al ruim 70 jaar een begrip in ons klein kikkerlandje.  Op het moment hebben zij een nieuwe Styling-lijn uitgebracht: de Pink Collectie.

588

Officieel bestaan deze Pink Collection uit zeven stylingproducten. Uiteraard heb ik ze niet alle zeven gebruikt omdat, ik over het algemeen nooit mousse en wax gebruik. De Beach-spray leek mij niet zo heel prettig. Vandaar dat ik deze 3 producten niet heb aangeschaft.

Andrelon1

HEAT PROTECT SPRAY 
589 591
590  592
Wat ik fijn vindt aan deze heat protectorspray is het tuutje. Het is een fijne sprayflacon. Net alsof je met een plantenspuit aan het sprayen bent. De heat protector doet goed zijn werk. Mijn haar voelt zacht aan en wat vooral belangrijk is dat deze goed beschermt. Deze spray sprayde ik op mijn haar voordat ik ging föhnen, dus op nat haar. Ook sprayde ik het op mijn haar voor dat de stijltang erdoor heen ging. Dus heb ik mijn haar extra beschermt.

GET THE VOLUME FOHNSPRAY
593 595
594
Ik heb een hele bos dik haar. Volume creëren doe ik eigenlijk nooit. Dit doe ik nooit omdat ik 99,9% mijn haar in een knotje heb zitten. (mijn herkenning voor vele mensen) Volume maken was dus een uitdaging. Deze spray sprayde ik op voordat ik ging föhnen. Dit deed ik vooral bij de aanzet van mijn haar. Tijdens het föhnen lijkt het al stugger aan te voelen.  Eenmaal klaar met föhnen had ik wel BIG HAIR. Maar… nadat de stijltang erdoor heen is geweest is het, BYE BIG HAIR. Ik denk… ik weet wel zeker dat dit medemogelijk is gemaakt omdat ik veel en dik haar heb. Hierdoor is mijn haar ook zwaar en zakt het gewoon heel snel weer in.

MAKE IT SHINE SPRAY
596 598
597
De Make it Shine spray, doet simpelweg zijn werk heel goed. Mijn haar is (wat de verpakking zegt) pluisvrij en laat het glanzen.

GET THE VOLUME POWDER
599 601
600
Deze volumepoeder werkt gewoonweg niet voor mij. Zoals bij de volumespray is mijn haar gewoon te zwaar. Ik heb hier geen BIG HAIR  van kunnen creëren.

Voor alle producten van de Pink Collectie geldt; ze ruiken heerlijk. Aan de geur zal het zeker niet liggen. Het één werkt beter voor mij dan het ander. Dit neemt niet weg dat dit ook voor jou geldt. Iedereen heeft anders haar. Bij vele mensen heb ik gezien dat het wel volume creëert. Maar bij mij mocht het niet baten. Het voordeel is dat ik ook niet vaak mijn haar los heb, dus is het geen ramp!

Deze Pink Collectie producten zijn te koop bij diverse drogistrijen en supermarkten. Mocht jij deze producten ook gebruikt hebben, en werkte het voor jou wel of juist niet (net zoals bij mij) laat dan een comment achter met jou ervaringen!

xTabe,

Jorinde

Geef een reactie

