London special week: OOTD

Ik moet zeggen, dat ik vooral aan het genieten was. Daarom heb ik een beetje gekke OOTD pictures. Maar dat mag de pret niet drukken. Leggo!

189 318
202 014
– Maandag droeg ik een oversized bomber-jasje van de H&M  in de kakikleur.
– Een oversized t-shirt met yoko-ono erop, ook van de H&M.
– Onder het t-shirt draag ik een long skirt met aan de rechterkant een split, waarachtig ook van de H&M.
– Onder mijn rok droeg ik mijn sneakers van de van Haren.
– Grotendeels van de dag droeg ik mijn zwarte backpack van eastpak.

131 335
– Dinsdag droeg ik ook een blauwgekleurde bomber-jasje.
– Daaronder droeg ik een basic grijs t-sirt.
– Ook droeg ik een long skirt in het blauw met aan de rechterkant een split.
– Ook droeg ik weer mijn van Haren sneakers eronder. Met mijn Eastpak backpack.

410 414
– Woensdag niet heel verassend. Droeg ik een zwart bomber-jasje.
– Daaronder droeg ik een grijs basic t-shirt (LET OP! het is niet hetzelfde t-shirt als gister). Deze is meer oversized.
– Met een lange zwarte rok met een ook split aan de rechterkant.
– In mijn hand draag ik mijn clutch van de Pieces met op mijn rug weer mijn Eastpak backpak.
– Ook draag ik mijn mosgroene sjaal van de H&M.
507 343
– Donderdag bijna All Black Everthing. Ik draag een zwart t-shirt met mijn lime groene blazer.
– Daaronder een 3/4 zwarte rok.
– Ook weer mijn van Haren sneakers aan mijn voeten en Eastpak op mijn rug.

Dat waren mijn OOTD in London. Bijna dagelijks hetzelfde maar net andere kleuren, wel zo makkelijk!

Morgen komt het laatste artkel van de London special week online. Stay tuned, like, share en spread some love. Stay positieve.

xTabe,
Jorinde

 

Geef een reactie

