London Special week: Bonus***

Vorige week heb ik 4 dagen genoten in London. Ik hoop dat jullie een beetje hebben mee genoten door deze ‘ London Special Week’.

In de trip hadden wij een goeie balans tussen cultuur en shoppen wat heel prettig was. Wij hebben veel kunnen zien, waar weer inspiratie uit gehaald wordt.

LONDON
London is voor mij aan een Engelse Amsterdam. Het is druk, veel verkeer, veel mensen, veel diverse mensen, fashion op straat en gezelligheid. Ik moet zeggen dat ik het heel leuk vond/vind dat London ook heel  multicultureel is. Overal waar je kijkt zie diverse culturen rondlopen, wat ook inspirerend is. Omdat zij worden geaccepteerd door de samenleving. In London zag ik ook veel daklozen. Deze daklozen leken allemaal op elkaar. Zij hadden allemaal een Oliver Twist stijl. Ook zijn de Engelse (of Britten) heel servicegericht en beleefd, dit waardeer ik. Hier leer ik zelf ook van, wat ik zelf ook weer kan meenemen in mijn werk en het benaderen van mensen.

Het servicegerichtheid en beleefdheid is ook goed te zien op de stations van bijv. de Underground. Bij het inchecken staan altijd mensen om vragen op te vangen. Zij staan niet met een lang gezicht te wachten of te knorren. Zij zijn heel erg behulpzaam en vriendelijk. Daar kunnen wij als mensen en het GVB nog wat van leren.

London heeft mij veel inspiratie gebracht voor de blog, maar ook in mijn creativiteit en toekomst. Ik heb zeer genoten en wil er zeker snel weer heen om de stad beter te leren kennen. De Engelse Amsterdam.

 276 (2)
277 (2)
285 (2)
451
452
482

BONUSPHOTO (WHAT THE H*CK!!)
120

Wij hebben erg genoten, op naar de volgende trip naar London.
In Camden Town hebben wij nog Photobooth foto’s gemaakt, dit is dan het resultaat!

camden

 

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “London Special week: Bonus***

  1. Zo leuk dat jullie naar Londen zijn geweest! Ik wil er ook nog graag weer eens heen, vind het een prachtige stad! Grappig dat je het het Engelse Amsterdam noemt; mij doet het heel erg aan Arnhem denken op de een of andere manier! Misschien is dat ook wel omdat ik mij in beide steden heel fijn voel!

    1. Beste Kirsty,
      Wij hebben erg genoten. Graag gaan wij in oktober weer. London is een echte aanrader. Het voelt voor ons ook als thuiskomen. Een superstad ook waar je fijn kan winkelen. Heb je ook mijn shoplog gezien?
      Groetjes,
      Jorinde

Geef een reactie

