Swatches Maybelline Silver & Gold nagellak.

Ik heb al een aantal diverse potjes zilveren en gouden nagellak versleten. Of weg moeten doen omdat ik het niet meer gebruikte, omdat het niet meer bruikbaar was. Altijd dacht ik bij mijzelf dat ik de juiste had gevonden. Ik ben altijd opzoek naar een zilveren of gouden lakje met niet TE veel glitters. Een shimmer is niet erg. Maar gewoon geen dikke glitters!

Een tijd geleden was ik in de Action en vond ik drogistrij-merk nagellak. Daartussen vond ik ook de lakjes van Maybelline, zonder dikke glitters. *flabberguested* Destijds kocht ik deze lakjes voor €1,79 euro per stuk. Meenemen dus!

Hieronder zie je de swatches en mijn mening over deze zilverkleurige en goudkleurige lak.

> LETSWATCH <

Maybelline 825 OH, SO CLOSE! MÉDAILLE D’ARGENT
Deze zilverenlak is niet voorzien van die dikke glitters. Er zit wel een shimmer in. Ik lak mijn nagels altijd in 2 laagjes zodat mijn nagels voorzien zijn van een egale kleur. Uit eerdere ervaring weet ik dat het eerste laagje (basislaagjes) niet egaal is. Helaas heb ik het idee dat het tweede laagje ook niet egaal is. De strepen van de haartjes van mijn kwastje is lijkt wel zichtbaar te zijn, heb ik het idee!
Omdat het lakje niet duur was, vindt het een ‘oke-lakje’. Het lakje heeft wel een goeie dekking. Dus als jij ook opzoek bent naar een zilverkleurig lakje zonder dikke glitters. Voor een lage prijs en heb je verder geen speciale wensen. Dan is dit wel een goeie aanrader.

Nagel 4
Nagel 5
Het is wel een fijn breed kwastje.
Nagel 6Nagel 15

Links het resultaat na 1 laagje lak. De middelste en rechts, het resultaat na 2 laagjes nagellak. Zie je ook die strepen?
Nagel 17Nagel 19Nagel 21

Maybelline 820 WINNER TAKES IT ALL! CHAMPION EN OR

Ook deze goudenlak is (gelukkig) niet voorzien van die dikke glitters. Met dit lakje heb ik mijn nagels ook voorzien van twee laagjes. Ook hier was het eerste laagje niet egaal. In tegenstelling tot het zilveren lakje vindt ik dit lakje egaler. Ook lijkt deze dekken-der en lijkt het minder strepen achter te laten. In vergelijking met het zilverenlakje vindt in het goudenlakje beter in dekking, lijkt minder strepen achter te laten en compacter. Prijs-kwaliteit-verhouding is goed. Dit lakje was destijds ook alleen €1,79 euro. Dit is een goeie aanrader voor alle gold-diggers! (voor de prijs hoef je het niet te laten)

Nagel 1
Nagel 2
Ook dit lakje is voorzien van een fijn breed kwastje.
Nagel 3 Nagel 14
Links het resultaat na 1 laagje nagellak. In het midden en rechts het resultaat na 2 laagjes nagellak.
Nagel 18 Nagel 22 Nagel 23

Hebben jullie soms ook last van lakjes die strepen achter laten? Wat zijn jullie bevindingen van deze lakjes?

xTabe,

Jorinde

2 thoughts on “Swatches Maybelline Silver & Gold nagellak.

  1. Mooie lakjes! Wel jammer dat ze wat streperig zijn, met name bij de zilverkleur, maar ik heb het idee dat dit een beetje bij deze metallic-achtige finish hoort; ik heb meer van dit soort lakjes en die hebben het allemaal wel ietsjes!

Geef een reactie

