Rituals NO.23 Magnolia + Pink pepper + Luxury Holder

In een eerder artikel hebben jullie kunnen zien dat ik een fijne ‘travel parfum’ heb. Mijn zus is werkzaam bij de Rituals en is dus up-to-date betreft acties. Zij vertelde over deze actie en ik was nogal geïnteresseerd.

014 027 028 029

In totaal zijn er 4 geuren die verkrijgbaar zijn in de travel-size. Hieronder vind je de geuren, mocht je het niet goed kunnen zien klik dan op de foto!

Rituals 1 Rituals 2

Rituals 3 Rituals 4

Zelf heb ik NO.23 Magnolia & Pink Pepper gekozen. Dit vond ik de lekkerste geur. Het is een frisse geur met tonen van bloemen, met een kleine bite en is licht pittig. Dit komt overeen met beschrijving die de naam doet zeggen. (tijden het benoemen van de geur kwam mijn periode als gastvrouw weer even boven. Tijdens deze opleiding heb ik mij ook verdiept in wijnen. Destijds heb ik veel wijnen geproefd en heb ook een profielen moeten maken met wat je proeft etc. Dit komt deels overeen alleen proef ik de geur niet, maar ruik ik het! Heerlijk)

025 015
016 017 026

Wat ik er handig vindt is dat je er een losse houder bij kan kopen. Anders doet hij het ook niet, haha! De houder is uiteraard niet te groot dus een ideale reisverpakking. Het is ook klein, licht en heeft een fijn formaat. Als je de parfum wilt gebruiken draai je aan de bovenkant .. en .. klik je draait zo je parfum omhoog. Even sprayen en klaar is kees! Ideaal!

018 019

021 022 024

Wat mij overigens opviel aan de verpakkingen zijn de voorkanten van de doosjes. Op de doosjes zie je en voel je een profiel met het geen wat in het doosje zit. Erg handig voor slechtziende of blinde mensen. Ik weet niet of dit met een speciale reden is gedaan. Zelf vind ik het erg mooi en ziet er luxe uit.

Eerlijk, was jouw dit opgevallen voor dat jij dit las?

Mocht je deze travel parfum ook willen hebben. Kijk dat in een Rituals bij jouw in de buurt. Of in de onlineshop. In deze shop vindt je ook de andere overheerlijke producten van Rituals.
Klik hier voor de parfum: Parfum NO,23 Magnolia & Pink Pepper 20ml €17,50
Klik hier voor de houder: Luxury Holder €14,50

Heb jij ook één van deze geuren mee op vakantie, let me know? Welke geur vindt jij het lekkerst?
Deze gaat bij mij voortaan mee op reis of in mijn tas.

xTabe,

Jorinde

 

One thought on “Rituals NO.23 Magnolia + Pink pepper + Luxury Holder

Geef een reactie

