Shoplog: Nieuwe make-up Essence, Catrice & W7 palletten.

Ongeveer 3 weken geleden werd er bekend gemaakt dat er producten van de Essence en Catrice make-up zou gaan verdwijnen. Dat betekend KORTING. Het stukje Nederlandse bloed van mij werd warm en hebberig.

Mijn zus Madeleine en ik zijn in de winkel (Kruidvat) wezen kijken, alleen was niet aangegeven wat er met korting de winkel uit kon. Via de site van Kruidvat hebben wij wel kunnen zien wat de winkel zou uitvliegen met 50% korting. Wij lijstjes maken met wat wij wilden en graag ”in het echt” wilden zien en swatchen. Hieronder zie je mijn aankopen inclusief swatches.

CATRICE
170 169 171 172 173 189
De prijzen weet ik niet meer precies maar wel ongeveer.
Lipstick: Ultimate Colour 190 The Nuder The Better €2.- euro.
Blush: Definning Blush 050 Apropos Apricot €1,79 euro.

ESSENCE
174 175 182 182 177 178 183 179 180 181188 184 185 186 187
Lipstick: 10 Cotton Candy €1,19 euro
Lipstick: 80 Colour Crush €1,19 euro
Lipstick: 05 Dare to be nude €1,19 euro
Lipgloss 23 Dazzle Glow €0,95 euro
Lipgloss 24 Just Gorgeous €0,95 euro
Blush: 50 Sweetheart €1,29 euro
NO MATTER WHAT  Eyepencil & Shadow 07 Whipped White Frosting €1,20 euro

W7
157
155
158 159
W7 IN THE BUFF pallette kocht ik bij de Dirx drogist voor €5,99. Deze pallette kwam mijn zus Madeleine en ik toevallig tegen!
156
160 161
W7 IN THE NUDE pallette kocht mijn zus voor mij bij de DA drogist voor €7,49 euro.

Ik ben erg blij met mijn aankopen. Ook heb ik veel zin om al dit mooist te gebruiken. Alleen in deze hitte ga ik geen make-up op doen, omdat het toch van mijn gezicht afdruipt. Als het meer afkoelt ga ik lekker gebruiken.

Hebben jullie ook genoten van de kortingen van Kruidvat? Hebben jullie aankopen gedaan van de Essence en Catrice lijn? Zo, ja wat voor leuks heb je gekocht?

Hebben jullie naderhand nog vragen, stel ze gerust in een comment. Opmerkingen zijn ook welkom!

xTabe,
Jorinde

One thought on “Shoplog: Nieuwe make-up Essence, Catrice & W7 palletten.

Geef een reactie

