Mini shoplog: Essence, Catrice, Garnier en Action.

Afgelopen week voelde ik dat ik nog wat miste van de make-up lijnen Essence en Catrice. Op de Kruidvatsite was ik nog even wezen kijken wat zij ook alweer hadden. Uiteindelijk ben ik toch nog naar de Kruidvat geweest. Van de Essencelijn heb ik 3 potjes Gel-Look-Topcoat meegenomen. Helaas gaan deze uit het assortiment! 😦 Daarom heb ik alle potjes meegenomen die er stonden. Deze waren dan ook met 50% korting en kostte per stuk €0,90 euro.051Van de Catrice lijn nam ik 5 oogschaduwen mee. Deze waren nog goedkoper, namelijk €1,00 euro per stuk. Terwijl in het schap stond dat het met 50% korting zou zijn (dusΒ ongeveer €2,00 euro per stuk).
050 049 048
(van roze naar de groen/blauw slangen print:
Intensif EYE 100 Glamourose
Intensif EYE 080 Please Gold The Line
Intensif EYE 010 Black Or White Swan
Intensif EYE 050 Lunch At Tiffany’s
Intensife EYE 030 Vanilla Sky Ride
Liquid Metal 060 Petrol Pan)

Bij de Etos was Garnier in de aanbieding, toevallig! Ik heb veel goeie reacties gehoord over de Micellaire Water van Garnier. Dus nu een mooie gelegenheid om het te kopen. Ik kocht er twéé, eentje voor mijn zus Madeleine en eentje voor mijzelf. Per stuk kost een fles €6,49 euro, in dit geval had ik voor deze prijs twee flessen. De actie was tweede gratis!
052 053

Mijn zus Madeleine gebruikt van de Action een fasewash onder de douche. Daar is zij tevreden over. Dus heb ik hem ook gekocht voor die €1,29 euro hoef je het niet te laten!
054 055

Ik ben wel blij met mijn aankopen. Maar O-M-G ik heb gewoon twee shoplogjes achter elkaar. BAD GIRL! Naja, het zij zo! Mochten jullie nog vragen, opmerkingen of suggesties hebben, JUST COMMENT ON!

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “Mini shoplog: Essence, Catrice, Garnier en Action.

  1. Ik voel me helemaal een BAD girl terwijl ik thuis zit, whaha ! Maar iig, thanks dat je ook de spulletjes voor mij wilde halen. We hebben weer mooie en fijne producten in huis πŸ™‚ ❀ Liefde voor sale.

Geef een reactie

