Eerste shoplog bij Zalando

Eigenlijk zouden Madeleine en ik begin augustus 8 dagen naar Egypte gaan. Helaas hebben wij deze moeten cancellen. Omdat zij één aantal dagen daarvoor een blindedarm ontsteking kreeg, zij moest geopereerd worden (voor de eerste keer).

Voor de vakantie had ik eigenlijk nog slippers nodig. Ik had nog 2 paar sandalen van de H&M, die had ik weggegooid omdat ik er blaren door kreeg op de bal van mijn voet. Dus had nog openschoenen/slippers nodig. Ik was ook al aan het rondneuzen naar zwarte en witte slippers. Deze slippers zag ik al eerder bij de Primark. Maar wat wij gewend zijn van de schoenen van Primark, is het hele slechte kwaliteit.

Ik dus surfen via Google.nl en waarachtig ik zag zwarte en witte slippers van Birkenstock. Nooit, daarvoor heb ooit Birkenstocks gehad, wel goeie verhalen over gehoord.

Deze slippers waren per paar alleen €19,95 euro. Dat was echt een koopje. Aangezien zwart en wit mijn favo-fashion-kleuren zijn was ik er snel uit, om beide kleuren te bestellen. Hieronder zie je wat kiekjes van mijn nieuwe muiltjes.

196 218 197 200 210 211 213 217

Klik hier om naar de zwarte Birkenstocks te gaan > Zalando.nl.
Klik hier om naar de witte Birkenstocks te gaan > Zalando.nl.

Ik ben erg blij met mijn slippers. Zij zijn water dicht, jelly-achtig, hebben een fijn voetenbedje en kunnen met elke outfit gecombineerd worden.

Mocht je de slippers ook besteld hebben, let me know. Ben jij voor of tegen Birkenstocks? Als je tegen bent, wat vindt je dan van deze variant?

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, COMMENT ON!

xTabe,
Jorinde

One thought on “Eerste shoplog bij Zalando

Geef een reactie

