Haul Shoplog: beauty, fashion en interieur. (inculsief swatches)

De NO BUY Challenge komt steeds dichter bij. Ik als BAD-girl heb mij weer niet ingehouden bij de Kruidvat en overige winkels. Soms heb je van die momenten, herkenbaar? Hieronder zie je mijn Haul Shoplog van de afgelopen tijd. De eerste twee artikels van Kruidvat met de make-up van Catrice en Essence hebben jullie al kunnen zien. Hieronder echt de ALLER-LAATSTE producten van Catrice. Ook vind je producten van de Etos, H&M en Action. Laten wij snel beginnen.

KRUIDVAT
218
219  236
Catrice Ultimate Shine Gel colour lipsticks
(V.l.n.r – 010 Love’s Di-wine, 030 Orangina, 070 License To Pink)
220
222 235
Catrice Camouflage Cream 030 Rosy Beige
224
225 239
Catrice Ultimate Colour lipstick 270 Matt-erial Girl
226 241
Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polish 040 Let’s Red Loud!
227 242
Catrice Blush tint for Cheeks en Lips 010 Rose Flush

Al deze Catrice producten kocht ik in de sale offcourse. Alles kostte mij alleen €1,00 euro per stuk. Tel maar uit je winst!

Woensdag 13 augustus was er nog een shopping-night bij Kruidvat, je kreeg 20% extra korting op 3 items. Ik kocht er alleen 2!
Ik kocht een Memoriesbox (voor mijn uitzet) en een anti-klitborstel. De box was normaal €9,99 euro, omdat er een gele sticker opzat ging er nog 50% vanaf. Met deze 20% korting kostte hij nog maar €4,00 euro! De anti-klitborstel kostte normaal €3,99 euro en met de 20% korting werd hij €3,20 euro.
175
009
010

Ook kocht ik nog een Daina-band. Ook wel aerobicaband genoemd, zoals op het doosje vermeld. Normaals kostte deze €2,99 euro maar door de gele sticker €1,50 euro. Dit ga ik gebruiken voor op de dansschool voor de Pilates lessen. Dan heb ik mijn eigen ROZE band.

ETOS
246
Bij de Etos was nog steeds de actie van Garnier 2e gratis. Mijn zus Madeleine en ik wouden nog graag een fles Micellair water op voorraad. Deze vinden wij zo fijn. Voor twee flessen betaalde ik €6,49 euro. Binnenkort komt hier een review van online. Stay tuned!

ACTION
Sinds een tijdje ben ik ook bezig om te beginnen met mijn uitzet. Deze is al aardig op gang. Bij Action kocht ik twee serviezen. Die dag heb ik mij een breuk gesjouwd. Voor deze twee hele serviezen was ik ongeveer €95,00 euro kwijt. Hiervan moet ik alleen nog één grote schaal en een theepot. Dat zal samen ongeveer €5,00 euro zijn. Dus helemaal totaal ben ik dan ongeveer €100,- euro kwijt geweest. Dat vind ik echt geen geld! Jullie? Als het compleet is met die ene schaal en theepot, is het servies 77-dellig.Waar ga jij dat vinden voor €100,- euro?
207 213
Ook had ik bij de Action nog wat speciale accessoires gekocht voor mijn uitzet. Hier heb ik geen foto’s van gemaakt. Wat ik o.a. nog heb gekocht afdruiprekje, twee servethouders, 2 witte wandklokken, woonkamerplateau, twee waterkaraffen, sleutel-kapstokje, 3 badmatten, NEWSPAPER bak voor aan de muur (als je op NEWSPAPER klikt, ga je naar de uit-huis-folder daar staat hij in. Ik ben erg blij met deze aankopen.

VAN HAREN
Ik moest nog nieuwe sportschoenen hebben. Aangezien ik zo tevreden was en ben over de sneakers van Van Haren. Heb ik daar opnieuw licht gewicht sneakers gekocht speciaal om te sporten. Deze kostte mij alleen €24,90 euro.
011 012

H&M
Bij de H&M heb ik ook nog wat besteld. Ook veel voor mijn uitzet!
Processed with Moldiv Processed with Moldiv
In de eerste bestelling kocht ik:
Zebra badmat (groen – nr 1) €3,-
Zebra badmat (groen  – nr2) €3,-
Kaftan van Chiffon (blauw – nr 4) €15,-
Jacquardgebreid vest (blauw – nr 3) €15,-
Portomonee (groen – nr 4) €3,-
Trenchcoat (blauw – nr 2) €17,-
Grote portomonee (blauw – nr 1) €4,-
Beide deze bestelling gebruikte ik een kortingscode (1991) waardoor de verzending gratis was. Deze is niet meer geldig!!

In de tweede bestelling kocht ik:
Stoelkussen met dessin (blauw – nr 5) €3,-
Fleece plaid (blauw – nr 6) €2,-
Katoenen tafelkleed (groen – nr 5) €5,40
Katoenen tafelkleed (blauw – nr 7) €5,40
Fleece plaid (blauw – nr 8) €3,-
Katoenentafelloper (klik hier) €3,-
Badmat (blauw – nr 9) € 4,50
Badmat (groen – nr 6) €3,60
* Zoals bij vele prijzen is te zien dat ik de kortingscode heb gebruikt om 10% korting te bemachtigen. (2134, geldt niet meer)!

O-M-G ik heb mijn slag weer geslagen hoor!! Vanaf nu heb ik niks meer nodig. Ik ga mijn school betalen en sparen voor een grote Appel ;-)!
Hebben jullie ook weleens last van een shop-manie? Let me know, just comment on! Wat vinden jullie van mijn geshopte items?

Ik hoop jullie te hebben geamuseerd met mijn aankopen en heb gestimuleerd om ook  zoveel te shoppen. Ik ben er wel HEEEELL blij mee, vooral met mijn serviesjes!

Tot gauw!

xTabe,
Jorinde

6 thoughts on “Haul Shoplog: beauty, fashion en interieur. (inculsief swatches)

Geef een reactie

