Sabon Hand cream Patchouli Lavender Vanilla

Deze Sabon Handcrème is zo lekker. Ten eerste ruikt hij zo lekker, alle 3 de geuren (Patchouli,Lavender en Vanilla) komen samen tot zijn recht. Ook vindt ik dat het een fijne Musk geur heeft. Het is een warme geur en ruikt luxe!

De werking is off course ook erg belangrijk. Deze créme is verzorgend en niet te dik. Het is een dunne créme wat fijn uitsmeert. Het trekt even later lekker in. Ook blijft er een miniscuul laagje op je handen wat ik persoonlijk prettig vindt. Een musthave dus!

162 163 164 165 166

167 168

Deze créme is wel wat aan de prijzige kant, deze kost los €12,95 euro. Ik heb geluk dat ik deze tube in een glossybox kreeg (enige tijd geleden). Mocht je deze créme willen bestelling via de site kan dat ook klik dan hier. Op de Sabon site kan je ook off course een kijkje nemen bij alle andere lekker producten!

Heb jij ook zo’n fijne handcréme als mij? Welke is het?

Mocht je nog vragen hebben over deze créme, let me know Comment On!

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “Sabon Hand cream Patchouli Lavender Vanilla

Geef een reactie

