Bereid je voor, mijn nieuwe schoolspullen.

In geen tijden heb ik zulke leuken schoolspullen gekocht. Dit keer was HEMA de gelukkige. Drie jaar geleden heb ik voor het laatste echt schoolspullen gekocht. Omdat ik na twee jaren werken + leren weer echt naar school ging. Ook ging ik een creatieve opleiding doen: Interieuradviseur. Maar dat is gelukkig al klaar. Hieronder zie je mijn nieuwe schoolspullen voor mijn nieuwe school. #LEGGO

074
073
065
075
€5,00 euro
066
€2,50 euro
067
€3,50 euro
068
€1,00 euro (3+1 gratis actie)
069
€1,50 euro
070
€1,50 euro
071
€1,00 (3+1 gratis actie, mijn zus Madeleine had ook 2 elastomappen gekocht.)

LAST BUT NOT LEAST!! Heb ik deze kocht om mijn Apple-fruitmand mee op te vullen. Wat is fruit toch lekker he’?
Processed with Moldiv

Deze Apple MacBook Pro 13,3 inch laptop bestelde ik bij Wehkamp.nl, hierbij kreeg ik GRATIS een Microsoft Word, Excel, Powerpoint etc. pakketje bij. Ook kocht ik er een 3 jarige laptopverzekering bij. Deze combinatie maakt mij €1243,95 euro.
Ook kocht ik er een gouden case bij (€19,95) en een laptophoes van de Hema (€13,95).

Dat was dus een flinke aankoop geweest. Ik ben heel blij met al mijn aankopen en off course met mijn Apple Macbook. Eindelijk na zoveel jaren heb ik mijn appeltje bemachtigd (uiteraard zelf hard voor gewerkt)!!

Heb jij ook nog school aankopen gedaan? Let me know. Just Share!! Mocht je nog vragen hebben over mijn aankopen, just comment on!

xTabe,
Jorinde

One thought on “Bereid je voor, mijn nieuwe schoolspullen.

Geef een reactie

