Mijn gezichtsverzorging: Derlon

Ik heb al diverse gezichtscremé’s en verzorging uitgeprobeerd. Van geen één heb ik ooit een back-up gekocht. Dit is het eerste setje waarvan ik het wel heb gedaan. De titel zegt het al: Derlon. Ook was ik al enige tijd opzoek naar fijne verzorging voor mijn gezicht. Alle drogisten (dacht ik) was ik af geweest, niks dat mij aantrok. Ben wezen kijken bij Garnier, L’oreal etc. zelf heb ik nog zitten neuzen in Duitsland. Destijds hadden mijn zus en ik daar een shopping day, uiteindelijk ook niks gevonden voor mijn gezicht.

154

Mijn moeder kwam met het verlossende antwoord. ”Ja, ik zag bij Dirx drogist die gewone simpele dag- en nachtcreme.” Oohja? Niet veel later ben ik wezen kijken. Waarachtig, ik was opzoek naar gezicht crème met o.a. vitamine E.  Ik had ooit gelezen op I Love Fashion News, dat iemand vitamine E gebruikte en dat heel goed is voor je huid.

150 152
219 220
Dagcrème

Speciaal op het doosje vermeld dat er in de dagcrème vitamine E, UVA + UVB (geen idee wat dat is) en SPF 6 inzit. Wat was ik blij! Ook in de nachtcrème zit vitamine E en Shea Butter. Wat werd ik nog blijer. Beide crèmes zijn bestemd voor alle huidtypes.

151 153
221 222
Nachtcrème

Geloof het of niet deze crèmes kosten alleen €1,89 euro per stuk. Ook kocht ik de tonic erbij. Deze was destijds €0,99 euro, op het moment zijn het 20 hele centen duurder (€1,19 euro). Vorige week raakten mijn beide crèmes op dus had vast nieuwe is huis gehaald met een tonic. Van Derlon bestaat er ook een reinigingsmelk, deze gebruik ik niet omdat het te vettig is voor mijn huid.

Wat ik erg prettig vind aan beide crèmes is dat het niet meteen intrekt. Er blijft nog een soort filmend laagje op je gezicht. Dat geeft voor mij het idee dat het rustig wordt opgenomen. Het zijn stevige crèmes, daar hou ik van.

De tonic is erg fijn, het is een milde tonic. Maakt goed mijn huid schoon. Deze gebruik ik tweemaal daags. Met resultaat dat mijn watje er niet meer wit uitziet!

Conclusie: Ik ben erg tevreden! Het belangrijkste, de werking. Voor mij zijn het producten met de juiste ingrediënten en verzorgt goed. Daarin tegen voor de prijs hoef je het niet te laten!

Ik hoop dat jullie wat aan mijn artikel hebben gehad. Misschien zijn jullie ook opzoek naar gezicht verzorging met deze ingrediënten en werking. Dit is het antwoord, hier stopt je zoektocht!

Wat voor gezicht verzorging producten of merken gebruiken jullie? Zijn jullie daarover tevreden?

Mochten jullie na dit gelezen nog vragen of opmerkingen hebben? Comment ON!

xTabe,

Jorinde

 

Geef een reactie

