Swatch Sally Hansen

In mijn vorige artikel hebben jullie kunnen zien dat ik het Maybelline 825 lakje ‘oke’ vond. Dit kwam omdat het strepen leek achter te laten. Verder vond ik het lakje prima. Om het strepen effect weg te werken heb ik er een glitterlakje overheen gedaan. (ook al was ik zoekende naar een zilverkleurige lakje zonder dikke glitters) Mocht je het zonde vinden om het weg te gooien. Dan is dit een goeie tip. Hieronder zie je het resultaat en mijn bevindingen van het lakje.

> LETSWATCH <

Sally Hansen 450 ICE TOP
Dit lakje kocht ik destijds samen met de Maybelline lakjes bij de Action. Dit lakje was zelf nog goedkoper, namelijk €1,- euro. Dit is overigens mijn aller-eerste Sally Hansen lakje. Dus voor dat euro’tje kon ik het niet laten. Eerder hoorde ik positieve berichten over het merk Sally Hansen. Dit geloof ik ook helemaal. Aangezien het een gerenommeerd merk is in beauty/nagel-land.

Het potje is voorzien van 11,8 ml. Dat is veel in vergelijking met andere nagellakjes. Dit kwastje is ook subtieler waardoor je preciezer je glitters kan aanbrengen. Ik wilde alleen een subtiel laagje glitter. Dus ging voor 1 laagje. Mocht je een Glitter & Glamour party op je nagels willen kan je altijd een tweede laagje aanbrengen. De nagellak heeft een fijne substantie en is niet te waterig. Met elk glitterlakje is het passen en meten om de glitters gelijkmatig te verspreiden, met deze dus ook.
Ik ben erg blij met het subtiele laagje. Nu vallen de strepen weg. Met de juiste lichtinval zie je mijn nagels schitteren! Ik ben erg tevreden over dit glitterlakje. Dit zijn ook geen dikke glitters, dus heb ik het idee dat het er ook makkelijker afgaat.

Nagel 24 Nagel 25 Nagel 26

Wat zijn jouw favoriete glitterlakjes?

xTabe,

Jorinde

Geef een reactie

