Mijn eerste challenge.

Zoals de titel duidelijk zegt: ”Ik ga de mijn eerste challenge aan.” De NO BUY challenge. Ik ben gister maandag 1 september officieel begonnen! Zoals vele in mijn omgeving weten heb ik een zwak voor de H&M online shop. Alhoewel ik moet zeggen, het afgelopen jaar ben ik al een HEEL stuk gaan minderen. Dit meen ik echt. Dit hadden mijn zus Madeleine en ik samen besloten. Als ik naar Primark ga, ging excuus. Of andere winkeltjes kijken, denk ik nu bij mijzelf heb ik het echt nodig. Dit helpt echt! Madeleine is ook een grote steun voor mij, wat dat betreft. Vaak vooraf of tijdens ”het bijna koopmomentje” krijg ik een mooie preek. Dit doet mij altijd aan het denken zetten, maar goed ook!

Vanaf nu, naja officieel vanaf gister ga ik deze challenge toevallig samen aan met mijn zus Madeleine. Jij kan haar ook volgen, hoe gaat zij met dit avontuur om? Klik hier om naar haar blogpagina te gaan. Dan kan je haar gelijk volgen!

Even terug naar de kern. Ik ga dus samen met Madeleine deze challenge aan. Ik ga zo lang mogelijk deze NO BUY challenge volhouden. Voor mijzelf heb ik bedacht dat ik alleen eten mag kopen (denk aan fruit, yogurt etc.) voor school en werk. Dit valt onder boodschappen. Ik zal geen lunch ter plekken kopen op school of op mijn werk! Mocht er een speciaal product op zijn uit mijn dagelijks routine (waar ik niet vanuit ga), mag ik deze ook kopen! (ik heb al het één en ander gekocht om dit te voorkomen.)

Ik heb enorm veel zin in deze challenge, nog nooit heb ik zo officieel een challenge gedaan. Wil jij weten hoelang ik dit volhou? Volg mij dan via Instagram, Twitter, Facebook, Bloglovin en deze Blog off course! Rechts van de pagina kan je mij via alle social media volgen.

Heb jij weleens een NO BUY challenge gedaan? Hoe beviel dat? Hoe ging jij er mee om?

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

