Badgirl NO BUY.

Zoals jullie weten ben ik afgelopen maandag officieel gestart met de NO BUY CHALLENGE. Net voor mijn NO BUY kreeg ik nog een pakketje binnen van COMEGETFASHION en gister een pakket van H&M. Beide voor mijn NO BUY al afgerekend hoor’! Wil je weten wat ik heb besteld, scroll dan naar beneden.

COMEGETFASHION.NL

IMG_3343 IMG_3344 IMG_3358T-SHIRT €7,95 euro
IMG_3359 IMG_3360 IMG_3361 IMG_3362 IMG_3363JELLY SHOES WHITE €9,95 EURO
IMG_3364JELLY SHOES BLACK €9,95

H&M
Processed with Moldiv
Processed with Moldiv
Handig hierbij staan de prijzen al vermeld en welke kortingen ik heb gebruikt. Helaas, staan ook de maten erop! (I ❤ OVERSIZED) Deze aankopen heb ik voor school aangeschaft of lekker te kunnen work-outen. Binnenkort komt er een artikel online waarin ik meer vertel over mijn opleiding.
LET OP!
De lichtbeige en zwarte Tanktop van €5,00 euro p.s. en de zwarte en de witte sweater van €6,00 euro stuur ik terug omdat, zij mij niet bevallen!

Dit waren dus mijn BAD aankopen! Welke items vind jij leuk van deze aankopen? Let me know, just comment on!

xTabe,
Jorinde

4 thoughts on “Badgirl NO BUY.

Geef een reactie

