Mijn kers op de (verjaardags)-taart!

Eren gister was jij jarig! Mijn kers op de taart, mijn zonneschijn tussen de wolken, mijn rots in de branding, mijn lopende TOM-TOM, mijn encyclopedie, het puzzelstukje van mijn leven, mijn steunpilaar, mijn steun en toeverlaat, mijn hartje, mijn beer, mijn lieverd. Samen (heel veel) lachen, samen huilen (dit doe ik alleen, mijn moeder huilt nooit).

Lieve Mama,

Jij bent jij, ik ben ik, samen zijn wij, wij. Je hebt vele dalen meegemaakt. Geofferd zoals jezelf zegt. Bent altijd sterk (geweest), zonder enige emotie te tonen. Jij hebt ons opgevoed, verzorgt, geleerd, laten leren en bijgebracht. Drie dochters, allemaal anders en uniek. De mooiste opvoeding die ik kan wensen was/is deze. Mocht er ooit een dag komen dat ik kinderen wil/krijg, dan zal ik deze opvoeding voortzetten. Nog elke dag zorg je met veel liefde voor ons, dit waardeer ik enorm.

Lieve mama, ik wens je nog vele gezegende jaren vol liefde, geluk, gezondheid samen met mij!

Nogmaals van harte-gefelici-flap-staart. Heel veel kusjes en knuffels van je jongste dochter: Jorinde!
071
075

 

Ik hou heel veel van jou, dit zal ik altijd blijven doen. Ik zal je nooit laten vallen. Mijn mama, I LOVE YOU!

Een speciale blogspot voor mijn mama! ❤

xTabe,
Jorinde

9 thoughts on “Mijn kers op de (verjaardags)-taart!

  1. Dit is op Made by Leine herblogden reageerde:
    Mijn lieve zusje heeft een mooie blogpost geschreven over onze lieve sterke mama ❤ Omdat ze afgelopen donderdag jarig was.. Ik sluit mij hier geheel bij aan, heb geen woorden meer eraan toe te voegen! Love my mum! xoxo

Geef een reactie

