Opgemaakte producten van Augustus. #1

De titel zegt het al, mijn opgemaakt producten van de maand Augustus. In de maand Juli heb ik twee stedentrips gedaan. Waardoor ik veel mini’s heb. Hieronder laat ik mijn producten zien, mochten er nog vragen zijn. Comment on!

IMG_3446 IMG_3447

Dit spreekt allemaal wel voorzich toch? 
IMG_3448

IIEEELL.. Ja ik heb ook mijn OUDE VEROTTE sportschoenen sportschoenen opgemaakt. Ze stinken en zijn onhandelbaar. Ook mijn vieze OV-chipkaart houder was gewoon vies en lelijk. Die gaan beide de prullenbak in!

IMG_3449
O
p naar: opgemaakte producten September. By the way, mocht ik in september niet genoeg op maken zal ik misschien een aantal opgemaakt maanden in één maken!

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

