Review: Garnier Micellair Reinigingswater

Zoals jullie in twee eerdere shoplogs hebben kunnen lezen heb ik twee flessen Garnier Micellair water gekocht. Hier dan nu, nu meteen de review. De flessen kostte normaal €6,49 euro per stuk. Ik kocht beide flessen met een actie, 2e gratis!

016 017 018

VOOR
244
TIJDENS
250 252 253 254 255 256 257 258 264 265
Het water prikt niet, het is een fijn middel om de ogen mee schoon te maken. Ook als alternatief, mocht olie te vettig zijn. Er zit geen naar luchtje aan. Het is een hele zachte water, het laadt de huid niet uitdrogen, prikken of branden.

NA
268
269

 247 249
iieeelll… kijk al die vieze watjes. Alleen maar goed. Nu zien jullie dat alle make-up en vuil van mijn gezicht is gehaald. Dit is een super product!

In de fles zit 400ml. Dus erg zuinig in gebruik! Ik ben heel tevreden over deze Micellair water, ik wil niets anders meer! Een dikke 10+ en een aanrader!

Mocht je nog vragen hebben over deze Garnier Micellair water, let me know and COMMENT ON!!

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

