Inspiraite #1 @HoesIsa

Ergens vorige maand, in de maand augustus heb ik een geweldig boek gelezen. Geschreven door Isa Hoes, Toen ik je zag.

In het boek wordt geschreven; het leven van haarzelf en het leven van Antonie Kamerling, haar man. Hoe zij ooit hun carrière starten in de wereld van toneel, acteren, spel en audities. Hoe zij ooit verliefd werden en bleven. Hoe zij ook zwanger werden, kinderen kregen en opvoeden. Hoe zij het moeilijker kregen in de relatie. Hoe zij het moeilijker kregen met de gedachten en onzekerheid van Antonie.

Dit boek heeft mij onwijs veel inspiratie, motivatie en doorzetting kracht gebracht. (als je het boek nog niet gelezen heb, ik zal niets verder verklappen!) Dit allemaal, wat ik heb kunnen opnemen het boek. Neem ik mee in mijn studie, verdere carrière en levensomgang. Het boek is zo fijn geschreven, dat ik het meteen begreep. Het leek niet eens dat ik het las, ik stond erbij.

Dit boek is GOUD waard! Mocht je het nog niet gelezen hebben? DOEN? Koop het boek of net als ik leen het uit de bibliotheek. Het zal je aan het denken zetten op een positieve manier, je leert, ziet en beleefd mee!

038

Lees, leer, vang op wat voor jou van toepassing is, neem mee en beleef! Dit is een echt aanrader.

Hebben jullie dit boek al gelezen? Of zijn jullie het nu van plan?

xTabe,
Jorinde

One thought on “Inspiraite #1 @HoesIsa

Geef een reactie

