Mijn levenspad #2

Ruim een maand geleden kwam mijn eerste blogspot ”Mijn levenspad #1” online. Hierin vertelde ik over mijn tegenslagen deels in mijn leven. Tegen het einde vertelde ik dat ik in beraad was met een nieuwe opleiding Assiociate Degree Crossmediale Communicatie. Hierbij zei ik: ”Om eerlijk te zijn, weet ik niet of het de juiste keus is, het lot zal beslissen! Ook is er nog een andere geheimpje betreft een opleiding. Hier laat ik mij nog meer over uit. Als de tijd daar is, zal ik mijn mond open doen! Stay Tuned…”

Mensen in mijn directe omgeving heb ik al op de hoogte gesteld van mijn geheimpje. Die weten het allemaal al! Ik zal jullie niet langer in spanning houden.

De eerste dinsdag nadat het artikel online kwam had ik een auditie. Ik had mij daarvoor 2 á 3 weken geleden ingeschreven voor de opleiding MBO Artiest Theater. Één week later kreeg ik een mail terug met de mededeling dat ik, die week daarop auditie mocht gaan doen. In die week heb ik één monoloog voorbereid. De dag was aangebroken. Het voelde heel anders vergeleken met dansaudities. Tijdens de auditie deed ik natuurlijk mijn monoloog en nog wat speloefeningen. Gelijk daarna zou ik te horen krijgen of ik aangenomen zou worden. Totaal niet verwacht: ”WIJ DURVEN HET MET JOU AAN”. Ik heb volgens mij geen een spiertje verrekt van blijdschap. Daarvoor had ik al 3 afwijzigingen gehad, waardoor ik er vanuit ging dat dit ook niet ging lukken. De volgende dag was mijn 1e introductie dag!

Nu zijn wij net 4 weken verder. Doordat ik het ook nooit verwacht had, is het extra leuk, ik leer veel en heb het erg naar mijn zin. Ja, ik ben blij! Het is een MBO niveau 4 opleiding en duurt 3 jaar. De komende 3 jaar zal ik veel leren, spelen en GENIETEN!

Processed with MoldivHierbij deel ik vraag mijn foto’s van die afgelopen twee dagen, met jullie: 1. Op naar de auditie. 2. In de war, ik ben aangenomen. 3. Opweg naar mijn eerste introductiedag. 4. Ja, ik heb het naar mijn zin, ik ben blij!.

Ik zal binnenkort een blogspot maken over mijn ervaring over mijn audities, laat weten in een comment of je dat leuk zou vinden!

Hebben jullie ook wel eens zo’n momentje gehad? Deel het of heb je vragen. Just comment on!

xTabe,
Jorinde

4 thoughts on “Mijn levenspad #2

Geef een reactie

