The Ballarina make-up look

Zoals jullie weten ben ik een dansfanaat. Zo hou ik ook van ballet: dansen, kijken en laten inspireren. Ballet ziet er zacht, zweverig en simpel uit. Haha.. daar verkijk je, je op. Het is inspannend, zwaar en heel technisch. Omdat het een mooie dansstijl is, met veel bekende roze tutu’s en roze balletschoentjes heb ik mij hierdoor laten inspireren.

Processed with Moldiv

Ik heb een Ballarina make-up look gemaakt. Wil je weten hoe ik dat heb gedaan en met wel make-upjes? Lees en kijk hieronder verder. Enjoy dance!
Processed with Moldiv
Processed with Moldiv
Processed with Moldiv
Processed with Moldiv

(v.b.n.o)

Wat heb ik gebruikt?
MUA concealer uit het Porcelain – Beige pallet (linker kleur)
Miss Helen (Hema) Concealer potlood 03
MUA poeder – shade 2
Essence eyeshadowbase
W7 (In the nude) kleur Marilyn – dit heb ik aangebracht op het hele bewegende ooglid tot de creace (ik weet niet hoe je dat schrijft!).
W7 (In de nude) kleur Venice – dit heb ik aangebracht op het midden van mijn bewegende ooglid.
W7 (In the nude) kleur Tokyo – dit heb ik aangebracht aan de buitenkant van mijn ooglid doorlopend in mijn creace.
W7 (In the nude) kleur Latte – dit heb ik deels aangebracht als highlighter onder het wenkbrauwbot.
Essence gelmascara
MUA highlighter uit het Porcelain – Beige pallet (middelste kleur). Dit heb ik aangebracht extra op het wenkbrauwbot , boven mijn wenkbrauw en onder mijn ogen. Zie je op foto welk oog ik al heb gehighlight?
Rimmel mascara Scandaleyes retro glam 001 black.
Sleek contouring and blushing pallette – Light 373. (ben verliefd op dit pallet) De blush is een dupe van de NARS orgasm. Uit dit pallet heb ik de blush, highlighter en bronzer gebruikt.
Bourjois lipstick 51 – Rose séduisant

Daarna heb ik mijn haar nog in een strakke (niet te strakke) knot gerold. Achter op mijn hoofd. Ook heb ik nog wat op mijn pluizige uitstekels gesmeerd, zodat het er mooi strak uitziet.

Dit is het eindresultaat!

Processed with Moldiv

Ik hoop dat jullie dit een leuke look vinden. Mocht je deze look ook maken (hoeft niet precies hetzelfde hoor), maak dan een foto en tag mij erin via Instagram of Twitter. Dit vind ik leuk! Ik zou ik het leuk vinden als je mij volgt op Twitter, Instagram, Facebook, Bloglovin en mijn blog off course. Hier rechts op de pagina kan je mij direct volgen. Een klik op de knop en het is geregeld.

Mocht je nog vragen, opmerkingen op suggesties hebben. Let me know, just COMMENT ON!

xTabe,
Jorinde
(P.S. Wat een transformatie he’? Bij mij!)
Processed with Moldiv

3 thoughts on “The Ballarina make-up look

Geef een reactie

