Wereld dierendag!


W
ij kennen geen Wereld Mensendag. Iedereen heeft een eigen persoonlijke dag, je verjaardag. Als je een dier bent heb je een extra verwen dag. Dat is ieder jaar weer op 4 oktober! Wereld dieren dag!

Zelf heb ik geen huisdieren, ook nooit gehad. Ik ben bang en allergische voor dieren. Dat betekend niet dat ik ze haat. De dierentuin vind ik enig. Ook heb ik geen favoriet, alle verschillende dieren hebben iets moois en unieks. Ook vind ik het zo mooi als ik mensen zie en ken die helemaal voor hun diertje gaan. Dat zij samen één zijn!

Dieren zijn zo mooi. Ze leven, genieten en doen hun ding. Dieren zijn een inspiratiebron, een levend wezen en vaak een liefde voor hun baasje!

Lieve diertjes,

Laat jullie vandaag maar lekker extra verwennen door jullie baasje/verzorger. Geniet ervan, want het is ten slotte maar 1 keer per jaar Wereld dierendag.
Aan alle diertjes veel liefde en gezondheid gewenst. Be blessed! ❤ xxx

Hebben jullie ook een huisdier? Wat doe jij dan op 4 oktober voor je huisdier?

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

