Oohja, mijn NO-BUY challange

Oohja, mijn NO-BUY challenge, ik zou het bijna vergeten. Over vergeten gesproken, afgelopen maand ben ik dit ook wel eens vergeten hoor. (SHAME ON ME!) Sommige dingen had ik echt nodig, bij sommige dingen liep ik er pontificaal tegenaan en tjaa bij sommige dingen gebeurde het gewoon! Ik zal jullie niet langer in spanning houden en laten zien wat ik voor aankopen ik heb gedaan (tijdens mijn NO-BUY challenge).

OH-MY-GOD, is dit een shoplog(je) van mijn NO-BUY challenge? #DTV

IMG_3575Als eerst kocht bij Action een Ipadhoes van Trust t.w.v. 4,99 euro en een splitter voor de twee koptelefoons t.w.v. 0,79 euro.

IMG_3576Ook kocht ik bij de Action wat attributen voor mijn SLB project (zie kassabon) en nog een Andrelon droogshampoo voor het geval ik mijn haar ga stylen t.w.v. 2,39 euro.IMG_3577Bij Kruidvat kocht ik speciaal een gezichtsmasker. Deze was in de aanbieding t.w.v. 2,49 euro. Zal ik hem reviewen?IMG_3578Het was Denderende Dinsdag bij Deen. Alle Derlon producten 0,50 euro. OH-MY-GOD een voorraad kan nooit kwaad.
Processed with Moldiv

O-M-G ik zag deze sale en kon het niet laten. Sportkleding heb ik nu zeker nodig met 4x work-out in de ochtend. Schrik niet al te veel van het bedrag. Voor aankomende maand hoef ik alleen 30,00 euro te betalen. Omdat ik deels retour had gestuurd!
IMG_3587Onze vorige citruspers was kapot en bij de V&D was deze alleen 12,50 euro. Hij doet het prima en je kan in 1x door persen naar 1 liter.
IMG_3588Ik werd steeds zo gek van die geplette broodjes in mijn tas. Ik moest en zal een broodtrommel hebben. Deze set vas Sistema is normaal 15,00 euro. Ik had een voordeel sticker van 20% dus mijn set was ook 12,00 euro.

Dusssss… wat kan ik hier nou op zeggen?

Hebben jullie ook weleens tijdens je challenge direct de mist in gegaan?

xTabe,
Jorinde

3 thoughts on “Oohja, mijn NO-BUY challange

    1. Dankjewel!
      Vandaag heb ik toevallig mijn H&M pakket binnen gehad. Uiteindelijk heb ik alleen 4 items gehouden. Hier ben ik wel blij mee. Nu heb ik wel een mooi shop tegoed openstaan op mijn H&M account.

      Winkel jij ook graag bij H&M?

      Tabe,
      Jorinde

Geef een reactie

