20 Facts about me

Als je mij beter wil leren kennen. Heb ik hier de 20 facts about me! Om eerlijk te zijn wilde ik 50 facts about me maken. Helaas, kon ik er geen 50 bedenken!

IMG_3561

1. Ik heet voluit Jorinde Veronica Gabriella Lestuny.

2. Ik ben op het moment 22 jaar.

3. Ik ben geboren en getogen in Amsterdam.

4. Ik volg een MBO niveau 4 theateropleiding.

5. Hiervoor heb ik al 3 MBO studies afgerond. (niveau 2 gastvrouw, niveau 3 gastvrouw + wijnbrevet en niveau 4 Interieuradviseur)

6. Zwart en wit zijn mijn favo fashion kleuren. Huuh.. nee inderdaad dat zijn geen kleuren.

7. Ik dans al 4/5 jaar in verschillende stijlen.

8. Mijn zus Madeleine is mijn aller-aller-aller-aller-aller beste vriendin inclusief mijn Moeder <3.

9. Ik  kan er niet tegen als ik mij zelf ruik. Dit bedoel ik negatieve zin. Als ik mezelf vind stinken!!

10.  Dat betekend dat ik iedere dag 2x per dag douche en mijn tanden poets.

11. Vroeger toen ik klein was wilde ik altijd blond haar, blauwe ogen en lang haar. Dat is nu niet meer van toepassing!

12. Vroeger kregen mijn zus Madeleine en ik altijd ruzie als wij speelde. Wij speelden dan dat wij vriendinnen waren, waarvan één naar Amerika zou vertrekken bla bla bla… RUZIE

13. Toen ik een jaar of drie was, moest ik naar logopedie omdat ik ligt stotterde. Tijdens die sessies hield ik altijd stijf mijn kaken op elkaar. Uiteindelijk ben ik eroverheen gegroeid.

14. Ik heb 1 jaar op blokfluit gezeten. Hier kon ik geen fluit van!

15. Mijn uiterlijk kenmerk is: MIJN KNOT op mijn hoofd.

16. Poppen, vroeger mijn grootste angst waren. Poppen zijn eng. Ik wist nog een keer in het ziekenhuis, iemand moest langs voor controle. Er was een poppenwagentje met een pop erin. Mijn zus moest die pop eruit halen, vervolgens deed ik er een pluche beest in.

17. Nog nooit heb ik met Barbie’s gespeeld.

18. Vroeger at ik uit een rolletje Mentos altijd de roze! Ook at ik vroeger geen gebroken koekjes (die smaakte minder, ofzo?!)

19. Vroeger lustte ik geen suikerspin, drop en pindakaas. Nu wel!

20. Ik hoef mijn zus Madeleine maar met één blik aan te kijken en wij begrijpen elkaar! Dat is erg fijn.

IMG_3659

Mocht je nog vragen hebben. Of nog iets anders willen weten. Let me know, and comment on!

xTabe,
Jorinde

4 thoughts on “20 Facts about me

Geef een reactie

