My fashion wish list – Winter 2014 –

De titel zegt al genoeg. Wat zou ik nog graag willen hebben voor aanstaande winter?

– één aantal (fashionable) winterjassen
Parka, imitatie bondjassen.

– Zwarte (nep)leren boots
hjhjhjmprod

– (fake) zwarte Clarks
20340870_B_p

– chelsey boots (van de Van Haren of H&M)
chelsey boots

– zwarte flaphoed
zwarte flaphoed

– zwarte (fashionhoed)
fashionhoed

– dikke vesten (katoen)

– blousjes met lange mouw (katoen)

– beanies

Ben ik nog items vergeten? Let me know, just comment on. Hebben jullie ook nog een fashion wishlist voor aankomende winter? Als je die hebt, laat het mij weten. Misschien haal ik hier nog inspiratie uit! Of hebben jullie tips waar ik het één en ander kan scoren?

xTabe,
Jorinde

 

 

2 thoughts on “My fashion wish list – Winter 2014 –

  1. Ik heb die bovenste laarsjes, van de H&M. Ik heb ze één keer aan gehad, maar het is toch niet echt mijn ding denk ik…Mehhh! Zonde! Die Chelsea boots en die fashionhoed vind ik écht super! 😀

Geef een reactie

