Cooking & Baking TAG (by Made By Leine & DAMMISDING)

YEAHHHH! Ik ben getTAGd door (klik op haar naam om naar haar BLOG te gaan)- DAMMISDING -. Om een super leuke TAG te doen. De naam zegt al genoeg. Ik als halve INDO kan er ook geen genoeg van krijgen. LEGGO.

– Kook je vaak?

Nee, helaas niet. Ik kook zelden.

– Wat is je favoriete gerecht om te maken?

Als ik kook, maak ik meestal pasta.

– Wat vind je het lekkerste om te eten? Aziatisch, Frans, Grieks, Turks, Marokkaans, Surinaams of wat anders lekkers 😉

Aziatisch, Surinaams en Chinees. Alle andere keukens moet ik nog eens goed uitproberen. Een goed excuus om uit eten te gaan!!!

– Kijk je weleens kook- en bakprogramma’s?

Op het moment eigenlijk  niet. Omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb. Ik keek altijd graag naar Life&Cooking met Rudolp van Veen en Carlo en Irene off course. Ook Topchef, Ik kom bij je eten (heet het geloof ik) en Wie is de Chef?

– Bak je weleens?

Heel minuscuul zelden.

– Wat voor gerecht omschrijft jouw persoonlijkheid het beste?

Bami soep, maar dan geen bamisliertjes. Omdat, ik ongeduldig ben, hou van warmte om mij heen (mensen die ik lief heb), hou van lekkere geuren, de groente geeft wat kleur (dat maakt het vrolijk/blij) en de kruiden geven wat pit. Ik ben wel een dame met pit. Die eigenlijk ook vaak traag van begrip is, maar dat terzijde.

– Pittig eten of mild?

Meestal mild, maar soms ook pittig.

– Kook  je veel met vlees/vis of ook vaak vegetarisch?

Als ik kook, is dat heel verschillend. Dus allemaal.

– Waar haal jij je inspiratie vandaan voor het bakken en koken?

Uit de koelkast!

– Kook/bak je precies volgens recept? Of op gevoel? Beiden?

Ik kook op gevoel. Bakken -MOET- ik met een recept doen, anders komt het niet goed.

– Wat vind je leuker? Koken of bakken?

Alle twee, maar heb geen tijd.

– Wat is je grootste blunder op kook- en bakkgebied?

Ooit, heb ik een afscheidscake gemaakt. En heb er verkeerde suiker ingedaan. Waardoor het niet smaakte, het eruit zag als brood. Meer zeg ik niet… (shame on me!)

Geef een reactie

