[extra] EIGEN SCHULD, DIKKE BULT!!!

Daar zit ik dan, ziek achter de laptop. Gister kwam ik thuis van school en voelde mij totaal niet goed. Het zijn mijn darmen, neus, keel en hoofd. Alles tegelijk. Het begon met mijn keel, daarna mijn neus + hoofd en nu mijn darmen erbij. #FAIL Ik heb hier zo geen tijd voor.

Omdat ik zolang geen rust heb gehad, komt alles er nu in 1x uit. Hier heb ik vaker ervaring mee gehad. Eigenlijk wel van geleerd maar niet in praktijk uitgevoerd. Soms moet je gewoon je rust nemen en tot jezelf komen.

Ik daarin tegen, ga maar door.. en door.. en door.. en door. Ik wil dan alles goed doen, geregeld hebben etc. etc. Tot het niet meer kan en dan werkt niet. Eigenlijk wil ik nog veel meer. Diep in mijn hart wil ik na school ook nog dansen!

Sinds zomer 2013 heb ik geen rust gehad. Ik ging maar door en door. Dat allemaal voor één doel. Dat ik uiteindelijk wel heb bereikt en nu de consequenties onder ogen moet zien. Vorige jaar zat ik mijn examen jaar, ik moest projecten maken en afronden, had een groot examen en stage lopen. Daarnaast moest ik ook nog werken. Uiteindelijk had ik wel mijn diploma gehaald!

Daarna zouden mijn zus en ik op vakantie gaan London, Parijs en Egypte. London en Parijs waren lekker intensief. De weken die er tussen zaten heb ik als een malloot gewerkt 5-6 en soms 7 dagen. Om uiteindelijk niet op zonvakantie (AKA relaxvakantie) te gaan naar Egypte. Mijn zus werd ziek en gezondheid gaat voor alles. (- dit moet ik nu ook even tegen mijzelf zeggen -).

Na de vakantie begon ik gelijk met school, heel leuk en intensief. Moet ook veel meer reizen dan voorheen. Dat hoort erbij. En dan ben je einde van de week helemaal gesloopt en moet je nog 1 dag werken. Achja, alles voor een – GOED DOEL -.

Vanochtend had ik mij ziek gemeld op school, heb gedoucht en ontbeten. Ben weer mijn bed in gedoken. Lekker GTST terug gekeken en de 1e aflevering van Celblok H. Ben er af en toe uit geweest. Heb nog even wat gedut. Broodje gegeten en ben weer helemaal  moe geworden. Dat gaat zo de hele dag door. Met pieken en dalen.

Wat nu wel fijn is. Dat ik nu meer tijd heb om na te denken en om daarover met mijn moeder te praten. Wat wil ik? Ik  moet mijn hart volgen? ETC. ETC. ETC.

Ik hoop dat ik gauw weer op de been ben en niet meer ziek. Dat is naar.

Hebben jullie ook weleens, dat je ineens ”GOED” ziek bent? Dat je dan schrikt, van het nadenken?

xTabe,

Jorinde

Geef een reactie

