[extra] IK HEB GEFAALD. #FAIL

Ik moet mezelf even op de vingers tikken. Dit kan toch niet. Ik was 1 september 2014 begonnen met mijn eerste NO BUY CHALLENGE. Mijn eerste nota-bene. Ik heb zwaar zitten falen hierzo. Ook na alle Shoplogs die jullie hebben kunnen bewonderen. #SHAMEONME

Ik zal het dan maar netje afsluiten met AGAIN een shoplog.

 

hmprod-2 hmprod-3 hmprod-4hmprod-6 hmprod
M
UTS 6,39 – JAS 39,99 – MUTS 6,39 – GILET 27,99 – MUTS 6,39

hmprod-5
B
OMBERJACK 20,99 *DEZE HEB IK TERUG GESTUURD, OMDAT HIJ NIET ZO BEVIEL*

DIT MOET NOG BINNENKOMEN
hmprod-7 hmprod-8
BROEK 10,49 – BROEK 10,49
hmprod-9 hmprod-10
YOGABROEK 11,99 – TAS 11,99
hmprod-11 hmprod-12
TRUI 11,99 – SCHOENEN 12,00

I KNOW. Hoe erg wil je falen. En ik weet dat het een slap excuus is: ER WAS SALE. Maar ik ben wel erg bij mij alle items. Ik zal er deze winter veel plezier aan beleven.

Ik heb besloten dat ik eigenlijk al vanaf 1 november 2014. Weer een NO-BUY aan ga. Nu probeer ik het wel vol te houden. Mijn deadline is om te beginnen: 30 november 2014.

Dat betekend voor mij dat: ik niet meer mag online winkelen (vooral H&M), niks meer mag kopen wat ik niet nodig heb en geen chocolade meer kopen. Natuurlijk komt December eraan. En wil ik andere leuke dingen doen en kopen. Dus dat ik nu mijn streven in mijn hoofd. OFFCOURSE mag ik wel window shoppen!!!!

[trouwens van H&M krijg ik nog een paar make-upjes, als ik die binnen heb zal er een heel artikel komen van alle H&M make-upjes. Keep follow, like & share] [En de kosten van deze shoplog zal ik in november betalen, #FAIL]

xTabe,

Jorinde

One thought on “[extra] IK HEB GEFAALD. #FAIL

Geef een reactie

