[extra] -Nails Of The Day-

Ik heb een NOTD’tje voor jullie. Van begin tot eind.. nagels, nagels en nog meer nagels. Tijdens deze NOTD review ik gelijk de lakjes (Peel Off Base Coat en Turbo Dry Top Coat) van Miss Sporty die ik onlangs kocht bij DIRX Drogist.

IMG_4358

Ik begin met een Nagelverharder van de Etos.

IMG_4359 IMG_4360

Daarna de Peel Off Base Coat van Miss Sporty. Tijdens het drogen voelt het koud aan. Later zag ik dat het een matt effect creëert. Er zit dus een echt Base Coat laagje op je nagels.

IMG_4361 IMG_4362 IMG_4363 IMG_4364

Op mijn Pink had ik net iets te veel gelakt waardoor ik er een witte streep aan overhield. Niks aan de hand. Er komt toch zo nagellak overheen.

IMG_4365

Eerste laagje nagellak: NYC 272 BOWERY BLACK.

IMG_4366 IMG_4367

Laagje 2: NYC 272 BOWERY BLACK.

IMG_4368 IMG_4369 IMG_4370 IMG_4371

Tijdens het drogen van de tweede laag. Viel het mij op dat de nagellak leek te vacumeren. Dat maakt ook niet uit omdat er toch een laagje glitters overheen komt.

IMG_4372 IMG_4373 IMG_4374 IMG_4375

Laagje 1 glitterlak: Catrice 40 I’m  Dynamite.

IMG_4376

Laagje twee glitterlak: Catrice 40 I’m Dynamite.

IMG_4377 IMG_4378 IMG_4379 IMG_4380

Als laatste nog een Miss Sporty Turbo Dry Top Coat. Mijn nagels waren nog lichtelijk vochtig. Maar heb toch de top coat eroverheen gelakt. Daarna waren mijn nagels ECHT droog. Dus deze top coat maken mijn nagels echt droog. ”Het werkt echt.”

IMG_4381 IMG_4382

– EINDRESULTAAT –

IMG_4383

CONCLUSIE: IK BEN ERG TEVREDEN OVER DE TOP COAT VAN MISS SPORTY.

Wat vinden jullie van mijn gelakte nageltjes? Ik ben er erg blij mee. Hebben jullie ook weleens zulke Feest Nagels gehad? Wat zijn jullie favoriete glitterlakjes?

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

