[extra] Wishlist ALEXANDER WANG x H&M

OHH MY GOSH.. De Alexander Wang Collectie voor H&M staat present. Ik ben in love. Ik heb een wishlist gemaakt met de fashionitems die ik graag zou willen hebben. 9 van de 10 dingen zal ik zeker niet kopen omdat het te duur is. Er bij wegdromen mag altijd!!!

6104_SL_705_OL9,99

hmprod-13
9
9,-

hmprod-14
4
9,99

hmprod-15
1
79,-

hmprod-16
6
9,99

hmprod-17
2
49,-

hmprod-18
129,-

 

hmprod-19
1
29,-

hmprod-22

hmprod-21

6104_SL_708_OL
29,99

 

hmprod-24
3
4,99

hmprod-209,99

Ik als H&M liefhebster kon natuurlijk niet achter blijven. Het is gebleven bij een Wishlist. Dat maakt niet uit. Wie weet dat er nog een leuke SALE aankomt. Dan sta ik vooraan in de rij!

Hebben jullie nog Alexander Wang x H&M items gescoord? Of droom je er ook bij weg net zoals ik? Wat zijn jou favoriet items?

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “[extra] Wishlist ALEXANDER WANG x H&M

Geef een reactie

