Fashion inspiratie najaar 2014/2014 (ook voor heren)

Barbara_Bui_fall_winter_2014_2015_collection_Paris_Fashion_Week2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wit is ook één van mijn favo fashion kleuren, ondanks dat het besmettelijk is. Lekker, wollig, dik en cosy voor de winter.

ddy

Dit soort outfits, ben ”ik” gewoon. Lekker, baggy, streetstye, oversized en apart. Lekker jezelf zijn, ook deze winter. Ook ik zal wer wat baggy/oversized items toevoegen aan mijn collectie.

najaarstrends

Hierboven de kleuren voor dit najaar, wat past bij je? Wat vindt je mooi? Wat staat bij jou, uiterlijk maar ook persoonlijk?
oversized-en-mouwloze-jassen-herfst-winter-2014-2015

Wij gaan weer verder met de groene natuur kleuren. Khaki groen en leger groen. Lekker donker voor a.s. najaar en is altijd goed te combineren met zwart.

tibi_fall_winter_2014_2015_collection_New_York_Fashion_Week6

Zwart, mijn favo fashion kleur. Zwart verveelt nooit en kleed ook nog eens af. Zwart is goed voor wat voor dag, gelegenheid etc.

trendkapsel man winter 2015 Jil Sander

Zwart, voor mannen vind ik persoonlijk ook erg mooi. Dit kleed ook af, al vind ik dat voor mannen niet nodig. Het geeft iets sjieks, fashionable’s en staat mooi bij donkere en blanke mannen.

men fashion Dolce Gabana trends winter 2015

Ook voor de heren, lekker oversized, sneakers, baggy, gekke printen en jogingbroeken. Ik hou ervan!

Mannen kapsel trend winter 2015 catwalk Bottega Veneta

Steeds vaker, zie je dat mannen ook meer kleur gaan dragen en zich meer bezig houden met mode. Dit vind ik alleen maar leuk.

PRADA-FALL-WINTER-2014-2015-MENSWEAR-MILAN-FASHION-WEEK-625x400

Ook zakelijke mannen, proberen vaak toch nog een fashion twist te geven aan hun 3-delig pak.

hairstyle men catwalk Giorgio Armani winter 2015

Lekker wollig, cosy en fluffy. De mannen moeten ook warm blijven deze winter. Grijs, blauw en bordeaux rood blijven deze winter ook weer in.

 

Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben kunnen opdoen. Tijdens deze blogspot had ik zoveel zin om te shoppen. Alleen moet ik even wachten op mijn salaris etc.

Hebben jullie nog inspiratiebronnen? Fashion tips?

xTabe,
Jorinde

5 thoughts on “Fashion inspiratie najaar 2014/2014 (ook voor heren)

Geef een reactie

