[extra] Leuke TAG over eten.

DE TITEL ZEGT HET AL!

Wat is je favoriete ontbijt?
Ik heb van de week nieuwe cereals ontdekt van Nesquike (chocolademelk) en LION. Van het merk Kellogs. Ook gewoon een broodje pindakaas is prima met een stukje fruit.

Hoe drink jij je koffie?
Als het geen koffie van de Starbukcs is. Dan graag koffie met 2 zoetjes en koffiemelk of koffieroom.

IMG_0881

Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Een eitje.

Soep of salade?
(Bami)Soep .

IMG_3870

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Uhh… ik denk nooit meer zoet.

IMG_4082

Welke keuken is jou favoriete?
Indonesische, Chinees, Surinaams, Aziatisch en de Hollandse pot.

Wat is je favo foodfilm?
Heb ik niet. Foodgloss op Youtube vind ik wel leuk!

IMG_1258

Thuis koken of uit eten gaan?
Beide.

Wat is je lievelingsrestaurant?
SUMO.

IMG_3277

Boodschappen doe ik bij…
Dirk v/d Broek, AH, Deen en de Genco. (Waar niet, hahaha.)

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is…
Wagyu beef.

Wat is je favo cocktail?
Geen.

IMG_3522

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Pannen, kookgerei, goed vuur en liefde. Als je kookt zonder liefde, proef je het meteen.

Mijn favo snack is…
Ik eet geen patat, snacks etc. niet meer. Loempia!

Wat zit er op jouw pizza?
Pizza saus, kaas en ananas. Aldus HAWAI.

IMG_1150

Wat lust je echt niet?
Bittere groenten (spruitjes, witlof etc.) en speklapjes.

Mijn favoriete foodblog is…
Heb ik niet, ik kijk wel af en toe Food Gloss op youtube.

Het gekste wat dat ik ooit gegeten heb is…
zwezerik (iiieeeee… bah)

Wat staat er op je food bucket list?
Truffel, broodje pom. Alles wat mij lekker lijkt en nog nooit gegeten heb.

* GEK FEITJES OVER MIJ M.B.T. DEZE TAG*
IK LUST GEEN KOMIJNEN KAAS, MAAR WIL HET WEL GRAAG LUSTEN!

Dit waren mijn antwoorden op deze vragen. Laat hieronder weten wat jou favo hapjes zijn of juist niet!!!

xTabe,
Jorinde (SLAMAT MAKAN)

IMG_4053

4 thoughts on “[extra] Leuke TAG over eten.

Geef een reactie

