[review] Face Mask Grapefruit by H&M

Het is vandaag zondag 16 november. Vandaag review ik een lekker maskertje voor jullie. Een tijdje geleden hebben jullie kunnen zien dat ik best wel een Beauty shoplog had van de H&M. Hierbij kocht ik ook 4 maskertjes. Vandaag review ik er één voor jullie. Het is de: -FACE MASK GRAPEFRUIT DEEP PORE CLEANSING MASK- geworden. Laten wij maar beginnen.

Dit is het masker waar het vandaag over gaat.
IMG_4418

De ingrediënten voor de liefhebbers. Ik heb geen flauw idee wat alles is!
IMG_4419
Wat het masker met je huid doet. In allerlei talen behalve Nederlands. Dan maar Engels gekozen. Dit is wel een minpuntje hoor. Want mijn engels is ook niet van het –je van het- hoor!!
IMG_4420
Na mijn gezicht ge-scrubd, gestoomd, gereinigd en ontleed te hebben van onzuiverheden. Is dit een after foto van alles wat ik hier net heb opgenoemd. En een before -het maskertje-. (let voor niet op mijn pluizig haar en slaapFACE. I mean. Voor de verandering heb ik in de ochtend een maskertje gedaan.)
IMG_4426
OOEEEHHHWWW… Kijk die substantie. Lekker dik en een beetje klei achtig. Wat ook een wonder was, was dat ik het zakje kon opscheuren zonder rare fratsen. De geur komt je meteen te gemoed van -grapefruit-.
IMG_4427
De substantie vind ik erg fijn. Heel dik, klei achtig. Haha.. dit had ik net ook al gezegd. Maar goed. Ook een lekkere dikke laag op je gezicht. Het trekt goed in. In het begin brand het. Even een paar keer ademhalen dan is het weer weg. Zo heb ik tenminste wel het idee dat hij goed zijn werk doet.
IMG_4431

-AFSPOELEN- Tijdens het afspoelen was het zo lekker voor mijn huid. Het lekker net of ik een voedende laag crème van mijn gezicht waste. Mijn huid voelde dus herboren, als nieuw en heel voedend aan. Heel gezond.

IMG_4432

 

IMG_4433

-CONCLUSIE- Ik ben heel erg te spreken over dit maskertje. Het is dik, geen slappe hap. Hij laat mijn huid als nieuw voelen. Hij voedt mijn huis en laat mijn huis weer stralen! Voor dat EURO’tje geef ik dit maskertje een dikke 10! Ik ben zeer tevreden. Trouwens, er zit ook veel in het zakje. Waardoor je goed alle hoekjes kan insmeren met het maskertje.

IMG_4434

Hebben jullie ook weleens een maskertje van H&M gebruikt. Wat vond je ervan? Laat je mening hieronder achter.

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “[review] Face Mask Grapefruit by H&M

Geef een reactie

