Fashion Flaters & GO’s or NO’s. #1

MODEFLATERS wie kent ze niet? Je ziet het overal, op social media, op straat, kranten, tijdschriften etc. Ook ik heb er een paar op een rijtje gezet.

baggy-pants-659x330
Jongens, Jongens, Jongens er zijn ook grenzen. Je moet je broek niet onder je bil zetten. Ik snap dat ene ”fashionthing”, maar gewoon niet te laag.

legging-fail-7
Mensen, dames en meiden. Een legging is gewoon geen broek. Al helemaal geen 3 kwartslegging. Doe het gewoon niet. Want je zet alleen jezelf voor schut. Er zijn outfits die leggings wel toestaan. Maar, ook hier is weer een grens.

leggings
Wij hoeven jullie bilnaad niet te zien. Wij weten dat het er zit. Gewoon, niet doen. Denk na. Uit schaamte en zelfrespect!

Modeflater2
D
ames en heren. Nu weet ik even niet wat ik moet zeggen. Sokken in sandalen is al een dikke NO. Maar, witte sportsokken is een NO WAY!. Doe maar liever niet.

fake-uggs
H
et maakt niet uit als je neppe Uggs draagt. Alleen ten eerste is dit niet goed voor je voeten, het ziet er niet uit en mensen ergeren zich aan dit beeld!

nson
Alsjeblieft! Doe dit jezelf en andere niet aan. Een NICKELSON jas. Ik ben er geen fan van!

1352375689055


Ook zijn er Fashion issues waar de meningen over zijn verdeeld:

3u8j2nijfb3mrcsjqgtpqcj59n
UGGS, zelf heb ik drie paar UGGS. Dat wilt zeggen dat dit voor mij wel een: GO is. Omdat het lekker fluffy en warm is. Ook vind ik het bij veel outfits wel passen. Ook hier geldt, weet je grens.

cowboy-booties
Z
elf heb ik geen cowboylaarzen. Zelf vindt ik ze heel leuk. Het geeft een Ibiza-feeling. Is stoer en geen een outfit een beetje: Sjuu!

Wat vinden jullie van UGGS en Cowboylaarzen? NO’s or GO’s?


Ik heb een OF OFJE voor jullie:

image.php sam-modeflaters-1

 

OF heel je leven ”sokken met sandalen dragen”? OF heel je leven een ”legging dragen als broek” met een hoog t-shirt erboven?

* Zelf zou ik dan maar voor de sokken met sandalen gaan. Omdat ik de rest van de outfit goed kan stylen. Dan uiteindelijk mijn sokken met sandalen de eye-catchers zijn.


 

Hebben jullie ook nog leuke modeflaters? Laat het weten in een comment.

Vergeet ook zelf niet om gewoon jezelf te wezen. Dit artikel is vooral mijn mening over bepaalde Fashionthings.

xTabe,
Jorinde

 

 

 

5 thoughts on “Fashion Flaters & GO’s or NO’s. #1

Geef een reactie

