My Life in 20 questions TAG.

Voor jullie heb ik 20 random vragen beantwoord. Wie weet leer jij mij nu wel beter kennen. Have funn!


Wat is je lievelingskleur?
Roze, mintgroen, zwart en wit.

Processed with Moldiv

Wat is je favoriete nummer?
Op het moment Latch feat. Sam Smith – Disclosure.

Wat is jouw droom carriere?
Ik heb geen specifieke carriere in mijn hoofd. Wel zou ik graag afwisseling hebben in werk (dans, theater en ontwerpen-interieur).

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Amsterdam.

Amsterdam_photo-city1

Wat is jouw favoriete manier om te reizen?
Vliegen en reizen met de trein. Bus vind ik overigens ook niet heel erg. Als ik daarna, maar meteen kan douche. Anders ruik ik zo naar bus en voel ik mij zo fluffy.

Wat doe je in je vrije tijd?
In het beetje vrije tijd wat ik heb, blog ik, sociale contacten onderhouden en series/progamma’s kijken.

Wat zijn jouw favoriete kledingwinkels?
H&M.

5058-hmad

Naar welke concert zou je graag gaan?
Beyonce, Alicia Keys en meer RnB/HipHop artiesten.

Wat is jouw favoriete theesmaak?
Groene thee (met citroen) en Chinese jasmijn thee.

Verzamel je iets?
Sinds mijn laatste verjaardag (22 jaar) verzamel ik kleine dingetjes in mijn memory box. Nu wil ik ieder jaar voor mijn verjaardag een box kopen waar ik dan iedere jaar van verjaardag tot verjaardag speciale dingen verzamel. Voor later!

Je slaapt niet zonder?
..vooraf te hebben gedoucht.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Een huisje voor mijn ouders, een huisje voor mijn zus en een huisje voor mijzelf kopen + inrichten. Ook alle openstaand rekening betalen en eventueel vooruit betalen. Ook even wat vakanties boeken. Als ik nog wat over hou wat gadgets, een camera ofzo. Oohja, en mijn kledingkast bijvullen. De rest sparen.

Miljoen-euro-biljet-traktaat-voorkant

Wat is je favoriete make-upmerk?
MUA, Sleek, Catrice en Essence.

Wat is je favoriete seizoen?
Ik hou van alle seizoen. Ik hou van de afwisseling. In de zomer bij kleuren, in de herfst langzaam voorbereiden om de lekkere dikke truien met een kopje choco. Dat weer langzaam afbouwen om weer te kunnen bij kleuren in de zomer.

Seizoenen

Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht.

Wat eet je het liefst?
Japans, Indische, Surinaams, Hollandse pot, chocola en fruit.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik het leuk vind. Weer een leuke bezigheid erbij!

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Op het moment alleen Elle.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Slapen.

Wat is je favoriete parfum?
DKNY Delicious en Lolita Empicka.

 


xTabe,

Jorinde

Geef een reactie

