[review] FACE MASK COCONUT WATER BY H&M

Vandaag review ik een gezichtsmasker van de H&M. Dit keer is het de: COCONUT WATER geworden. Wil je weten wat ik ervan vind, lees dan maar door.

Dit is mijn huid na het epileren van mijn wenkies, het harsen van mijn snor, het ontleden van talgophopingen en het reinigen van de mijn huid met miccelairwater.
SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

De verpakking is erg simpel, verder niks bijzonders.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Na het scrubben van mijn huid en het reinigen van mijn huis met reinigingsmiddel, ziet mijn huid er zo uit!
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Deze substantie vind ik ook erg fijn. Het is dik en stevig, geen klei idee. Maar een dikke crème als het ware.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
In het begin prikte het een ietsje-pietsie beetje maar dat is al snel weg.
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Na het masker er af te hebben gewassen en gelijk te hebben gedoucht, is dit het resultaat.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
T
ijdens het afspoelen, spoel je een dikke crème van je gezicht. Waardoor het lijkt, wanneer alles eraf is dat er nog wat op zit. Dat betekend voor mij dat mijn huid is gehydrateerd. Mijn huid voelt schoon, gewassen, zacht, gehydrateerd en weer fresh aan.

CONCLUSIE: JAAAAA, IK RAAD JULLIE DIT MASKER AAN. HET RUIKT LEKKER NAAR KOKOS, HET HYDRATEERD JE HUID, MAAKT JE HUID SCHOON EN FRESH. VOOR DIE ENE EURO BEN IK DIK TEVREDEN!!! ALS IK EEN CIJFER MOCHT GEVEN, ZOU HET EEN 10+ ZIJN!

Dit was dan de review van het masker. Als je nog vragen heb over het masker. Post deze dan in een comment en ik antwoord je zo snel mogelijk terug!!!

xTabe,
Jorinde

4 thoughts on “[review] FACE MASK COCONUT WATER BY H&M

Geef een reactie

