[extra] Mijn gekochte artikelen van de Kruidvat VIP-avond % + meer…

Precies vorige week stond, liep, rook en kocht ik bij de Kruidvat. Er was een leuke VIP avond met leuke acties. Op alle Essence make-up was de actie 1+1. Deze actie kon ik niet laten lopen. Samen met mijn zus Madeleine zijn wij gaan winkelen.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik had nog geen echte blenden brush, deze kostte 1,59 euro.
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
OMG deze fabulouise lipstick kon ik ook niet laten liggen, deze kostte 1,99 euro.
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Mijn wenkbrauw gel gaat altijd zo snel. Omdat ik iedere dag mijn wenkbrauwen in model breng met deze ge-wel-dig-e gel. Deze kostte per stuk 1,99 euro.
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Of ik niet genoeg make-up heb, kocht ik ook nog deze concealer. Deze is zo handig met het kwastje/applicator wat deze heeft. Look-like-a-lipgloss. 2,59 euro.
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Ook heb ik beste een vette huid, en kan het op sommige momenten gaan glimmen. En met deze mooie actie kon ik deze All About Matt Powder niet laten liggen. 2,99 euro.
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Dit vond ik al een super actie 1+1, maar wat helemaal TOP was. Was dat ik daarover heen nog eens 20% korting kregen. #HEAVEN
Een tijdje geleden hebben jullie mijn shoplog van H&M kunnen zien. Ik kocht ook het een en ander aan make-up. Deze twee producten kwamen later binnen. Hierbij laat ik ze graag aan jullie zien!!!

Deze lipstick was 2,49 euro.
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Dit mooie lippotlood/stick was 1,99 euro.
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook zag ik dat er een VOGUE beanie te koop was. Op de site was hij al uitverkocht. Dus ben ik gewoon naar de winkel gegaan. Deze VOGUE magazine met Beanie was samen 8,95 euro. SO IN LOVE!
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Ik hoop dat jullie het weer een leuk artikel vonden. Voor vragen of opmerkingen, COMMENT ON! Zijn jullie ook zo dol op Essence make-up?

xTabe,
Jorinde

5 thoughts on “[extra] Mijn gekochte artikelen van de Kruidvat VIP-avond % + meer…

  1. Wat een mooie producten heb je gekocht! Ik vind alle lipproducten stuk voor stuk prachtig! Die poeder en concealer zijn bij mij echt favoriet! Gisteren stond ik zo te twijfelen om die gel te kopen! Volgende keer neem ik hem zeker mee! En wat een leuke beanie! Ik weet nooit zo goed hoe ik hem moet combineren!:( Die kwast lijkt mij ook super fijn ! Ik heb ook nog geen goeie blending kwast! Hele leuke aankoopjes ! Liefs x

Geef een reactie

