What’s on my Apple Iphone 5S & my Apple Ipad 2?

Zoals jullie nu wel weten, ben ik een BIG APPLE FAN. Graag deel ik met jullie wat ik op mij Apple Iphone 5S en Apple Ipad 2 aan apps heb. Ik begin mijn mijn Iphone 5S.

APPLE IPHONE 5S

 IMG_3910 IMG_3911 IMG_3912 IMG_3913 IMG_3914

APPLE IPAD 2
IMG_2361 IMG_2362 IMG_2363 IMG_2364 IMG_2365

Zoals jullie zien, heb ik bijna alle apps hetzelfde op mijn telefoon en Ipad. Dat vindt ik nu op het moment handig. Dat alles hetzelfde is. De meeste gebruikte apps zijn toch; Facebook, Instagram, ING bank, ABN AMRO, Spotify, mijn mail en Safari.

Hebben jullie nog tips betreft apps, die ik echt moet kennen of hebben? Let me know. Mocht je ook nog vragen hebben, comment on.

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

