Sinterklaas-je Bonne, Bonne, Bonne.

Sinterklaas, wie kent hem niet? Over 3 dagen is het zover… Dan is het 5 december en vieren wij Sinterklaas. Na, ja de meeste mensen vieren Sinterklaas. Ik vind het persoonlijk een leuk Nederlands feest. Maar op het moment vier ik het niet! Wat ik leuk vind aan Sinterklaas, zijn de films (hoe kinderachtig), pepernoten (met choco), gezelligheid en alle kindjes die ”exited” zijn.

 

Mocht je ”last-minute” nog niet weten wat je met Sinterklaas-avond gaat doen of moet geven. Hieronder heb ik wat ”last-minute-tips”:

– Sinterklaas-spelletjes spelen

– Sinterklaas films kijken met een bak pepernoten

– Cadeau (niet te moeilijke cadeau’s)- avondje met warme choco en pepernootjes

– Zelf Pepernoten bakken

– Speculaas versieren (voor elkaar)

sinterklaascadeau-gezin

Last-minute cadeautips:

– Klik hier om naar de folder van Action te gaan. Vooral voor kinderen en schoencadeautjes heel leuk!

– Klik hier om naar de pagina van Reclamefolder te gaan. Alle mensen zijn uniek, dus de cadeautjes ook. Op deze site kan je filter bekijken per categorie.

nieuw-slider-gifts

– Je zou ook voor iemand een  cadeaubox maken. Koop een mooie doos/box en stop daar allemaal kleine cadeautjes in. Cadeautjes die je bij die persoon vind passen. Dit kan je ook voor elkaar doen, voor een bepaald bedrag.

sinterklaascadeau

 

Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben kunnen opdoen betreft de (cadeau)tips. Ik wens jullie alvast een fijne Sinterklaas(avond). Laat jij weten wat je gaan doen? Dat vind ik leuk! Have funn!

Sinterklaas candy

xTabe,
Jorinde

6 thoughts on “Sinterklaas-je Bonne, Bonne, Bonne.

  1. Hoi, ik heb je blog genomineerd voor de Liebster Award. Ik zie trouwens ook een bekende foto hier met iemand erop die ik net ook genomineerd heb….familie toevallig? 🙂

      1. Wat leuk, je zus dus 🙂 Zit in de familie dat schrijven, ik ben benieuwd naar je antwoorden. xx

Geef een reactie

