My Gadget Wishlist

Een tijdje geleden hebben jullie mijn Fashion Wishlist kunnen zien. Nu zitten wij in een dure maand. Sinterklaas is alweer naar het lekker Spanje toe. Ook ik heb een wensenlijstje gemaakt. Het is een wensenlijstje maar dat betekend bij mij niet. Dat ik erom ga vragen of het op korte termijn zal aanschaffen. Wie weet hoef ik het over een tijdje niet meer. Het is een Wishlist, op het moment. Genoeg gebabbeld. Let’s watch!

1. DEZE CAMERA IS DELICOUS, HET IS DE:
Samsung NX mini systeem camera en kost een duitje €369,- euro. Hij was eerst €429,- euro.

373261_eb_01 373261_eb_02 373261_eb_03 373261_pb_01
373286_eb_05

Deze gebruiksvriendelijke Samsung NX Mini compact systeemcamera, kleur groen, beschikt over een 3 inch Flip Up Touch Screen en een 20.5 megapixel BSI CMOS Sensor en wisselbare lenzen.. Ervaar hoe je de mooiste selfies kunt maken deze NX Mini camera met 9 mm en 9-27 lenzen. Door de groothoeklenzen creëer je selfies met de  prachtigste achtergronden. De opnames van de systeemcamera meten zich met die van hoogwaardige spiegelreflexcamera’s, waarbij ook Full HD video opnames tot de mogelijkheden behoren. Samsung NX Mini 9-27 mm systeem camera met verwisselbare lenzen welke tevens nog is uit breiden met meerder lenzen is ook nog eens de dunste en lichtste camera.

Wi-fi
De ingebouwde Wi-Fi biedt de mogelijkheid om direct je foto’s te uploaden naar Facebook, Twitter YouTube of per e-mail te verzenden. Met de Smart Link- sneltoets kun je de foto’s eenvoudig opslaan op een compatibele smartphone, wat nog meer mogelijkheden om te delen biedt.

Tag and Go functies
De NX Mini voorzien van tal van functies, waaronder Tag and Go, raak met je camera een smartphone aan en maak verbinding via NFC door slechts één aanraking. Zo deel je automatisch foto’s die je aan het bekijken bent.
Baby monitor
Het toestel is voorzien van een Baby monitor waardoor je altijd mee kunt kijken wanneer die lekker ligt te slapen.  Wanneer je in een andere ruimte TV kijkt of aan het werk bent en de baby maakt een geluid neemt de camera meteen een foto en stuurt die naar je smart  tv of smartphone.

Specificaties: 
Beeld & Camera
– 3 inch (7.5 cm) TFT LCD scherm
– 20.5 megapixel BSI CMOS Sensor
– Sensor grootte  13,2 x 8,8 mm
– Full HD

Lens
– Samsung NX-M Lenses
– Samsung NX-M Mount
 

Flitser 
– Ingebouwde  flitser
– Smart Flash, Automatisch, Automatisch en Rode-ogencorrectie, Invulflits, Invulflits en Rode-ogencorrectie, 1ste sluitergordijn, 2de sluitergordijn, Uit
– Richtgetal : 4,9 (at ISO 160, 24 mm), 4 (at ISO 100, 24 mm
– Kijkhoek Bereik 24 mm-groothoek (equivalent van 35 mm) (SEF8A)
– Synchr. snelheid: Minder dan 1/200 sec.
– Flash Compensation -2 – +2 EV (stappen van 1/2 EV)

Geheugen 
– Externe geheugen / MicroSD, MicroSDHC, MicroSDXC, UHS-I MicroSD Support

Bestandsformaten
– Formaat MP4 (H.264)
– Compressie Video: H.264, Audio: AAC

Aansluitingen  
– USB 2.0 (HI-SPEED) (micro-USB-jack)
– Wi-Fi
– NFC
– Video-uitvoer: NTSC, PAL, 
HDMI 1.3a

Stroombron 
– Oplaadbare accu: BP740AE (3,8 V/ 2 330 mAh)
– Lader: DC 5 V, 0,55 A via Micro USB port
– 9 mm : 325 min / 650 shots, 9-27mm : 265 min / 530 shots (CIPA Standard)

 Afmetingen en gewicht
– Afmetingen (B x H x D): 110,4 x 61,9 x 22,5 mm (zonder uitschuifbare onderdelen)
– Gewicht: 158 gr (zonder batterij en kaart)

Deze camera heb je ook nog in het bruin, zwart, witte en roze. Mocht ik hem aanschaffen gaat het ook om de mintgroene!

Ik zou hem graag willen om mooie foto’s te maken voor mijn blog en foto’s in mijn dagelijks leven. Het is een handig apparaat, klein, compact met een grote hoeveelheid aan wensen.

WAT VINDEN JULLIE VAN DEZE CAMERA?

2. OM EVEN IN DE CAMERA’S TE BLIJVEN, DEZE CAMERA IS OOK DELICIOUS:
Het gaat om de Fujifilm Instax Mini 8 – Zwart en kost €86,95 euro. 

9200000012106879920000001210685392000000121068659200000012106873
9200000012140105

Een direct-klaar camera van Fujifilm wordt gekenmerkt door een groot bedieningsgemak en uitermate scherpe foto’s op helder wit fotomateriaal. Uiteraard zijn de foto’s direct-klaar en hebben ze een sublieme kleurweergave. De brede witte rand om de foto’s, is ideaal om uw meest creatieve teksten direct bij de foto te zetten. Dat is de kracht van Fujifilm Instax fotoplezier. Speciaal voor iedereen die echt direct wil genieten van de fraaiste foto’s. Alleen met een Fujifilm direct-klaar camera beleeft u elk bijzonder moment direct opnieuw.

Altijd power
Vind je het ook zo vervelend wanneer een accu net leeg is als je die leuke foto wilt maken? Deze camera werkt op batterijen, dus een accu opladen hoeft niet meer. Met een paar extra batterijen zit je dus nooit zonder stroom!

Ook deze camera is te verkrijgen in meerdere kleuren; zwart, wit, roze, blauw en geel. Mocht ik hem aanschaffen, zit ik te twijfelen tussen de kleuren zwart, wit en roze!

Mocht ik hem aanschaffen, dan doe ik dat ok mooie ”momenten” vast te leggen, en te verzamelen voor later. Deze zullen dan tastbaar zijn. Het heeft iets vintage en fashionables.

WAT VINDEN JULLIE VAN DEZE CAMERA?

3. DIT HEB IK OOK AL JAREN OP MIJN VERLANGLIJSTJE STAAN, MAAR WEET NIET OF HET MIJN GELD WAARD IS.
De koptelefoon BEATS BY DR.DRE Solo HD zwart kost €149,00 euro.
BEATS-BY-DR.DRE-Solo-HD-zwart

De Beats by Dr. Dre Solo HD hoofdtelefoon is een opvallende verschijning. Deze stijlvolle blikvanger gaat gehuld in een fraai jasje. Zowel de hoofdband als de oorkussens en de kabel hebben dezelfde kleur. Bovendien klinkt de Solo HD net zo goed als het uiterlijk doet vermoeden. U geniet van krachtige basklanken en een bijzonder heldere weergave van de midden- en hoge tonen. Daarnaast is de kabel uitgerust met een microfoon en afstandsbediening voor gebruik met iOS-toestellen. U neemt direct binnenkomende gesprekken op en daarnaast bedient u eenvoudig enkele muziekfuncties. Dankzij het opklapbare ontwerp en de meegeleverde case neemt u de Beats by Dr. Dre Solo HD-hoofdtelefoon eenvoudig overal mee naartoe.

Ook deze is verkrijgbaar is diverse kleuren. Bij mij zou het gaan om de zwarte.
Ik luister graag en veel muziek. Wat dan prettig is, is dat de bass er goed in zit voor mij. Dat heeft deze. Maar hebben andere koptelefoons dat dan niet? Vraag ik mij af. Koptelefoons die voordeliger zijn.

WAT VINDEN JULLIE VAN DEZE KOPTELEFOON?

NOU IK DENK DAT IK WEL GENOEG HEB LATEN ZIEN. Als jullie nog tips hebben kwa camera’s en koptelefoon. Die zijn altijd welkom.

Wat voor camera hebben jullie of koptelefoon?

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “My Gadget Wishlist

Geef een reactie

