ALL BLACK INTERIORS

De winter is weer in aantocht. Dat betekend veel donker. Zoals jullie ook wel weten is zwart een van mijn favo kleuren. Naja, zwart is niet echt een kleur. Maar jullie snappen het wel, toch?

Ik als Interieuradviseur heb voor jullie wat mooie Interieurs op een rijtje gezet. Laat je inspireren:

1.-Zwarte-keuken 16-zwart-wit-slaapkamer design-keuken-siematic-keuken-eigenhuis-keukens header-dark-romance-zwart-badkamer_thumb_800x600_K IMG_9746_1200px woononline-mood_black1 zwart-interieur-3 badkamer-playa-vik-villa badkamertegels001 closets-realit-moveis-ideias-planejados-personalizadosob-medida-branco interieur-mannen-woning-smlxl-architecten14 original-153

Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben kunnen opdoen, om je huis misschien weer een beetje te veranderen? Zoals jullie weten heb ik nog geen huis, dus ik droom er nog over.

Houden jullie van zwarte/donkere interieurs?

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “ALL BLACK INTERIORS

Geef een reactie

