Verjaardag +23 jaar + 1 dag. – MEMORY-BOX –

Gister, maandag 15 december 2014 om 17.45 uur ben ik 23 jaar geworden. PUNT. Het is een feit, ik/wij kunnen er niet meer om heen. Het is gebeurt en ik ben blij. Nu is het zo. Elke verjaardag weer zie ik er tegen op. Maar in de loop van het jaar, ben ik er aan gewend om mij niet meer te verspreken en valt het best mee. Vaak moet ik zelf tellen of nadenk hoe oud ik ben, als iemand het vraagt. Omdat het allemaal zo snel gaat! #fail

Vorige jaar, toen ik dus 22 jaar werd. Ben ik begonnen met een ”memory-box”. Vanaf mijn 22ste verjaardag t/m mijn 23ste verjaardag, heb ik het gehele jaar dingetjes, spulletjes, herinneringen opgespaard voor in mijn box. Voor later! Ik heb van alles en nog wat.

 IMG_3937 IMG_3938

Mijn belevenissen wat ik het afgelopen jaar heb beleefd en geleerd zullen jullie in een blogpost zien, heel binnenkort! Keep Follow!

Vanaf  nu, (naja, sinds vorige jaar) wil ik dus iedere jaar voor mijn eigen verjaardag een doos/box kopen. Om dan voor het hele nieuwe levensjaar dingetjes en spulletjes in te bewaren.

IMG_3939

Ook lijkt het mij leuk, om vanaf mijn verjaardag t/m de volgende verjaardag iedere dag een foto van mij zelf te maken en op een leuke creatieve manier weer te geven. Zo zul je later misschien pas zien, dat je iedere dag een stukje ouder wordt. Alleen ik denk dat ik het ook wel eens zal vergeten!

IMG_3940

Verder voel ik mij nu nog niet heel veel ouder. Ik leef met de dag en in het moment! Elke keer weer, ben ik weer gezegend met een gelukkig jaar, met gezondheid en liefde. Ook dat ik elk jaar ”gewoon” weer mijn verjaardag mag en kan vieren.

IMG_3941

Hoe voelt het voor jullie om jarig te zijn of ouder te worden? Wat vinden jullie van de memory-box?

xTabe,
Jorinde

10 thoughts on “Verjaardag +23 jaar + 1 dag. – MEMORY-BOX –

Geef een reactie

